اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت:

نباید در اجرای سند تحویل بنیادین کوتاهی کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: ما با تمام توان در اجرای سند بنیادین خود را متعهد می‌دانیم و اگر در این زمینه کوتاهی شود نتیجه بدی بر جا می‌گذارد.

نباید در اجرای سند تحویل بنیادین کوتاهی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالله عسکری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: در سال‌جاری بحث تحول بنیادین در آموزش و پرورش را به صورت جدی داریم و در این راستا در سطح شهر و مکان‌های آموزشی تابلوهایی در این ارتباط نصب شده است.

وی با بیان اینکه تحول بنیادین در آموزش و پرورش از مطالبات مقام معظم رهبری است، افزود: ما با تمام توان در اجرای سند بنیادین خود را متعهد می‌دانیم و اگر در این زمینه کوتاهی شود نتیجه بدی بر جا می‌گذارد.

عسکری تصریح کرد: باید با تمام وجود در اجرای این طرح تلاش داشته و پشتیبانی و نظارت لازم را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح استفاده از ساختمان‌های اداری که بلااستفاده مانده‌اند و همچنین روستا مرکزی را داریم که از همه درخواست داریم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا در راستای رشد جوانان این مرز و بوم گام برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت با اشاره به مشکلات فضای آموزشی شهرستان جیرفت گفت: با تأمین زمین مورد نیاز آموزش و پرورش نیز بسیاری از مشکلات فضای آموزشی برطرف می‌شود.

عسکری ابراز داشت: آمار مدارس تخریبی در شهرستان جیرفت قابل توجه است که مهم‌ترین دلیل آن قدیمی بودن شهر است و در این راستا سال گذشته 10 مدرسه ساخته شده و 10 مدرسه دیگر نیز در آینده نزدیک به این آمار افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول