اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری نور عنوان شد

حوزه علمیه شیخ فضل‌الله نوری گسترش یابد

خبرگزاری فارس: در نشست شورای اداری نور، بر توسعه و گسترش ساخت حوزه علمیه شیخ شهید شیخ فضل‌الله نوری تاکید شد.

حوزه علمیه شیخ فضل‌الله نوری گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سید حسین امیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع خود برپایی منظم و مستمر نماز جمعه را موجب دلگرمی مردم و مسئولان ذکر کرد.

امام جمعه سابق نور بیان داشت: امام در مورد مجلس و نماز جمعه تاکید داشتند اما در مورد نماز جمعه با بیان نماز جمعه در راس همه امور است تاکید موکدتر داشتند بنابراین مسئولان به نماز جمعه عنایت بیشتر داشته باشند زیرا حضور آنان در صفوف اول نماز جمعه موجب تقویت بنیان فرهنگی شهرستان و دلگرمی مردم می‌شود.

وی با ذکر روایتی بر انجام شکر از نعمات الهی تاکید کرد و ابراز داشت: ما باید برای همه نعمت‌هایی که در طول شبانه‌روز خداوند به ما هدیه می‌کند شکرگزار باشیم.

امیری در ادامه به موضوع انتقال خود اشاره کرد و اظهار داشت: از مدت‌ها قبل و حتی چند ماه قبل از برگزاری انتخابات مجلس نهم بنا به دلایل شخصی و شرایط خاص تقاضای انتقال کردم اما به دلیل احتمال بروز دلسردی در همکاران و مردم آن را علنی نکردم چون معتقد بودم نماز جمعه باید با قوت و صلابت ادامه پیدا کند و برای مردم و مسئولان دلگرمی باشد.

وی ابراز داشت: تا این لحظه که با انتقال بنده موافقت شد از مردم نور خداحافظی می‌کنم و خداوند را شاهد می‌گیرم که تعامل خوبی در مدت تصدی هم مردم و هم مسئولان با من داشتند و مشکلی وجود نداشت و هر تصمیمی که گرفته می‌شد همه همکاری می‌کردند.

امام جمعه سابق خطاب به امام جمعه جدید ابراز داشت: شهرستان نور مردم خوبی دارد و اگر احساس کنند که فرد جزء انجام خدمت هیچ داعیه‌ای ندارد با شما تعامل خواهند داشت و مثل کوه پشت سر شما می‌ایستند، همکاری و همراهی می‌کنند.

امیری ادامه داد: نور جا برای کار زیاد دارد و بنده در این مدت تجربیات خوب و موفقی را کسب کردم، با کمک مردم و مسئولان حوزه علمیه شهرستان نیز به‌نام شیخ شهید شیخ فضل الله نوری تاسیس شد که تقاضا دارم حفظ و گسترش یابد و زمینی هم که برای احداث حوزه پیگیری شد تحویل و حوزه علمیه در شان شیخ فضل‌الله نوری احداث شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول