اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد:

1300 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد از تحصیل بیش از هزار و 300 نفر درحوزه‌های علمیه خواهران این استان خبر داد.

1300 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد تحصیل می‌کنند

حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در حاشیه مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه الزهرا (س) بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: در حال حاضر هزار و 300 طلبه در مدارس سطح دو(کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد مشغول به تحصیل هستند که پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد در سال آینده به بیش از هزار و 500 نفر برسد.

وی گفت: در سطح استان یزد 13 حوزه علمیه ویژه خواهران وجود دارد که 10حوزه آن در سطح دو یا همان مقطع کارشناسی و سه حوزه دیگر در سطح سه یا مقطع کارشناسی ارشد فعال هستند.

محمدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حوزه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق بیش از 30 طلبه خواهر در سطح دو مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: در آزمون ورودی امسال نیز بیش از 120 نفر برای ورود به این حوزه ثبت نام کرده‌اند که افراد پذیرفته شده از اول مهر ماه در این مدرسه مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی تاکید کرد: برای اینکه حوزه علمیه خواهران در استان یزد به جایگاه اصلی خود دست یابد و پابه‌پای مراکز آموزش عالی توسعه یابد، نیازمند همکاری و همیاری مسئولان است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد، توسعه کمی و کیفی و پیگیری ساخت مدارس علمیه خواهران در سطح استان را از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد اعلام کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی برگزار شد، از 30 نفر از اساتید و طلاب ممتاز حوزه علمیه الزهرا (س) بافق تجلیل شد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول