اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

کمیته امداد مسئولیت چند وزارتخانه را یک‌جا انجام می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: تنها نهادی که مسئولیت چند وزارتخانه را یک‌جا در مناطق ما انجام می‌دهد به واقع کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) است.

کمیته امداد مسئولیت چند وزارتخانه را یک‌جا انجام می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) روز گذشته با همراهی فرمانداران، ائمه جمعه، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از روستاهای بخش چاه دادخدا و اسلام‌آباد در شهرستان قلعه‌گنج و همچنین روستاهای شهرستان منوجان بازدید کرد.

همچنین در نشست مشترکی در ساختمان کمیته امداد قلعه‌گنج، فرمانداران و مسئولان به ارائه گزارش و عملکرد و بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

جهانگیر تشکری فرماندار منوجان در این نشست گفت: تنها نهادی که مسئولیت چند وزارتخانه را یک‌جا در مناطق ما انجام می‌دهد به واقع کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) است که این سطح توقع ما را بالا برده است.

وی افزود: استقلال کمیته امداد در جنوب کرمان کاری بسیار مطلوب است و عرصه خدمتگزاری را برای مردم مهیا می‌کند.

تشکری خواستار تأمین اعتبار ساختمان کمیته امداد منوجان و تکمیل ساختمان شهر نودژ شد و گفت: در منوجان نیز ایجاد خوابگاه دانش‌آموزی و همچنین ساخت یک کانون فرهنگی و آموزشی بسیار لازم و مهم است که می‌طلبد با عنایات ویژه به این مسائل نگاه شود.

عباس اطمینانی فرماندار کهنوج نیز گفت: کار خوبی که کمیته امداد آغاز کرده، توانمندسازی مددجویان است که باید این طرح با احتیاط و تأمل بیشتری به انجام برسد.

الیاس بازگیر فرماندار رودبار جنوب نیز اظهار داشت: در شهرستان رودبار یک‌هزار و 150 واحد مسکونی نیمه‌تمام وجود دارد که می‌طلبد به اتمام آن نگاهی ویژه شود.

وی افزود: بخش جازموریان با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر و 2 هزار نفر مددجو نیازمند است تا شاخه‌ای از کمیته امداد در این شهرستان دایر شود.

ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد بیان داشت: محرومیت‌های این منطقه به دلیل 15 سال خشکسالی مداوم صورت گرفته است و محرومیت فرهنگی یکی از مشکلات ما در زمینه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی گفت: برای تأمین سلامت در روستاها نیاز به اعطای تسهیلاتی در زمینه ساخت سرویس‌های بهداشتی مناسب است که این امر هم به عنایت کمیته امداد بستگی دارد.

مشایخی خاطر نشان کرد: تسهیلات اعطایی در کمیته امداد با مشکل ضمانت در بانک‌ها روبه‌رو است و باید تعاملی ایجاد شود تا بانک‌ها نیز در این زمینه تخفیفاتی ارائه دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول