اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته در استان مرکزی

322 میلیارد ریال در حوزه سلامت کمیته امداد هزینه شده است

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: اعتبارات هزینه شده در حوزه حمایت و سلامت این نهاد در سال گذشته 322 میلیارد و 611 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات دولتی و درآمدهای مردمی هزینه شده است.

322 میلیارد ریال در حوزه سلامت کمیته امداد هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید مشهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع کل این اعتبارات 91.5 درصد از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل درآمدهای مردمی بوده است.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته 45 هزار و 468 نفر در حوزه سلامت مورد پذیرش قرار گرفتند که از این تعداد 59 درصد افراد تحت حمایت و 41 درصد افراد به صورت غیرحمایتی بوده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: همچنین از کل تعداد مراجعین 50 درصد روستایی و 50 درصد شهری بوده و از نظر جنسیت 51 درصد مرد و 49 درصد زن بوده‌اند.

مشهدی با بیان اینکه در راستای کمک به رفع مشکلات خانواده‌ها نیز 29 میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان کمک‌های موردی ویژه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی پرداخت شده است گفت: این مبلغ به تعداد 32 هزار و 181 نفر از افراد نیازمند پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در راستای سیاست‌های جدید کمیته امداد حدود 800 خانوار در قالب خدمات تک و چند خدمتی به مجموعه امداد اضافه شده‌اند که در مجموع تعداد خانواده‌های تک و چند خدمتی امداد تا پایان سال گذشته 3 هزار و 100 خانوار بوده است.

معاون سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اقدامات این نهاد به منظور کمک به امر تحکیم بنیان خانواده گفت: برای تحقق این مهم بیش از 15 میلیون ریال اعتبار بابت تهیه و اهداء یک‌هزار و 555 فقره جهیزیه و 911 هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول