اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

کمیته امداد پناهگاه امن محرومان جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی و برگرفته از اندیشه امام راحل پناهگاه رسیدگی به فقرا و نیازمندان جامعه است.

کمیته امداد پناهگاه امن محرومان جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن محرومان در پارس‌آباد که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد در سال‌های اخیر توانسته است در خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه کارنامه قابل توجه و درخشانی را ارایه کند به طوری که این نهاد با یک حرکت منسجم سعی دارد هم در حوزه تأمین مسکن و هم اشتغال مددجویان همسو با اهداف نظام اسلامی حرکتی تأثیرگذار داشته باشد.

وی با اشاره به جمعیت حاشیه‌نشینی و مناطق روستایی متعدد در پارس‌آباد به عنوان دومین شهر بزرگ استان اردبیل و ضرورت توجه به خانواده‌های نیازمند ساکن در این مناطق تصریح کرد: توانمندسازی محرومان جامعه و خانواده‌های زیر پوشش این نهاد یکی از اقدامات انقلابی است که تاکنون توفیقات و برکات بسیار ارزشمندی داشته است.

کریمی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در مکتب اسلام نیز یکی از توصیه‌ها و سفارش‌های اصلی رسیدگی به محرومان و افراد آسیب‌پذیر جامعه است که در سال‌های اخیر این کار با یک توجه و دایره نگاه خاص در حال انجام است.

به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد ضرورت بازسازی واحدهای مسکونی روستایی و همچنین برآورد نیازمندی آنها را یادآور شد و اضافه کرد: کمیته امداد بر احداث مسکن با کمترین قیمت اما کیفیت مطلوب پیشقدم است به طوری که ورود افراد خیر و نیکوکار در این زمینه یک توان و ظرفیت بی‌نظیر است.

در این جلسه مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز از تهیه و تولید 470 واحد مسکن برای افراد نیازمند و متقاضی در استان اردبیل خبر داد و گفت:‌ در کنار آن بیش از دو هزار و 800 واحد خدمات بازسازی و تعمیر مسکن و دو هزار و 100 مورد خدمات انشعاب آب، برق و گاز برای خانواده‌های نیازمند ارایه شده است.

بهروز زلالی افزود: در شهرستان پارس‌آباد نیز در سال‌های اخیر با همت خیرین و نیکوکاران اقدامات خوب حمایتی در تهیه سرپناه و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای نیازمندان انجام شده به طوری که با جذب افراد بیشتر در حوزه خیریه و نیکوکاری سعی داریم بیشترین و بهترین خدمات را به مددجویان ارایه کنیم.

وی با اعلام این‌که بیش از نیمی از افراد و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در مناطق روستایی استقرار یافته‌اند، تصریح کرد: به همین خاطر اولویت توجه ما در حوزه مسکن و اشتغال مددجویان روستایی است به طوری که شهرستان پارس‌آباد در این بخش و همچنین تأمین جهیزیه برای نوعروسان در جایگاه و رتبه‌های ممتاز قرار دارد.

زلالی در ادامه با یادآوری این‌که شهرستان پارس‌آباد بعد از گرمی و مشگین‌شهر در جایگاه سوم جمع‌آوری زکات قرار دارد، خاطر نشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم بیش از پنج میلیارد تومان زکات در استان جمع‌آوری شود که بیشترین ظرفیت جمع‌آوری زکات در شهرستان پارس‌آباد است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول