اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر یک شرکت توریستی در مالزی:

غذاهای ایرانی مطابق ذائقه تمامی گردشگران دنیا است

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت توریستی (ISKY) در مالزی وجود تنوع غذاهای زیاد را یکی از امتیازهای بزرگ ایران در صنعت گردشگری دانست و گفت: غذاهای ایرانی مطابق ذائقه تمامی گردشگران دنیا است.

غذاهای ایرانی مطابق ذائقه تمامی گردشگران دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حاج الیاس‌ یاهایا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشور ایران به دلیل دارا بودن جاذبه‌های فراوان گردشگری و مکان‌های تاریخی و مذهبی بی‌شمار و نیز رعایت مقدسات اسلامی محل مناسبی برای گردشگران مسلمان محسوب می‌شود، اظهار داشت: ایران برای رونق صنعت گردشگری خود باید با کشورهای مسلمان دنیا وسعت تعاملات و همکاری‌های خود را گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه کشور ازبکستان نیز از نظر مذهبی و جاذبه‌های گردشگری شباهت بسیاری با ایران دارد، تصریح کرد: اما این کشور با گسترش تعاملات چندجانبه با کشورهای مسلمان توانسته در رونق صنعت گردشگری خود موفق ظاهر شود.

مدیر شرکت توریستی (ISKY) در مالزی وجود تنوع غذاهای زیاد را یکی از امتیازهای بزرگ ایران در صنعت گردشگری دانست و تاکید کرد: بیشتر گردشگران خارجی در کشورهای مختلف تنها غذاهای خاصی را استفاده می‌کنند اما غذاهای موجود در ایران مطابق میل تمامی گردشگران دنیا است.

وی گفت: تبلیغات پیوسته، ارزان‌سازی قیمت‌ها در خدمات و افزایش مدت زمان اقامتی یک گردشگر در ایران از راهکارهای اساسی در رونق گردشگری ایران است.

یاهایا با اشاره به اینکه کشورهای مسلمان از نظر سنی و شیعه بودن هیچ تفاوتی نمی‌کنند، اضافه کرد: براساس سفارشات اسلامی مبنی بر برادر بودن مسلمانان، باید همکاری و درک بیشتری در توسعه روابط گردشگری داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول