اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

توزیع 850 تن اقلام پرمصرف غذایی به نرخ تعاونی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع 850 تن اقلام پرمصرف غذایی به نرخ تعاونی در دشتستان خبر داد.

توزیع 850 تن اقلام پرمصرف غذایی به نرخ تعاونی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان ابوالقاسم محمدزاده، شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اظهار داشت: در جامعه اسلامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظایف مهمی بر عهده دارند و تلاش برای ترقی و توسعه جامعه اسلامی از اهم این وظایف است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: منویات و دستورات مقام عظمای ولایت راهکار و نقشه راه تمام مسئولان و مردم است و با توجه به این فرامین و منویات می‌توانیم ایران اسلامی را در مسیر توسعه و ترقی قرار دهیم و به جلو برانیم.

محمدزاده بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با عنایت بر شرایط جامعه اسلامی و نیازهای آن این سال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌‌ ایرانی معرفی کرده‌اند و مسئولان باید با بومی‌سازی این هدف برای تحقق این مهم تلاش کنند و این امر نیازمند عزم جدی و تلاش وافر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی با توجه به شرایط خاص صنعتی و توان بالای کشاورزی و شرایط خاص استان بوشهر در زمینه اشتغال‌زایی گفت: اقتصاد استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌هایی چون پارس جنوبی و شمالی و پتروشیمی‌ها از لحاظ صنعت و تولیدات صنعتی در حال جهش است.

این مسئول ادامه داد: اصناف و بازاریان از اقشار زحمتکش در تامین مایحتاج و نیازهای مردم هستند و حل مشکلات ایشان رفاه و آسایش بازاریان و به طور خاص مردم را به دنبال خواهد داشت و خواستار انتقال صنوف آلاینده به بیرون از سطح شهر برازجان، جلوگیری از سد معبرها و نظارت بر ساخت و سازهای تجاری و زیباسازی شهر شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: دشتستان در زمینه صنوف ظرفیت و توان بالایی را در خود جای داده و 23 اتحادیه صنفی و 7 هزار و 84 واحد صنفی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی از توزیع 850 تن اقلام پرمصرف غذایی به نرخ تعاونی در دشتستان خبر داد و اذعان کرد: طی ماه گذشته بیش از 850 تن اقلام پرمصرف مواد غذایی در سطح شهرستان به نرخ تعاونی توزیع شد.

محمدزاده گفت: در زمینه تنظیم بازار و نظارت بر واحدهای تولیدی صنعتی، صنوف تولیدی، توزیعی و خدمات فنی در ایام نوروز 4 هزار و 156 مورد بازرسی، 14 گشت مشترک و 110 پرونده متشکله ارسالی به تعزیرات صورت گرفت.

وی ادامه داد: همه خانواده صنعت، معدن و تجارت دشتستان اعم از اصناف، بازاریان و واحدهای صنعتی تولیدی، توزیعی و خدماتی آمادگی کامل خود را برای تلاش در تحقق پیام مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول