اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بانوان قیروکارزینی

جشنواره غذاهای سنتی در قیروکارزین برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت بانوان قیروکارزینی جشنواره غذاهای سنتی در پارک آزادی شهر قیر برگزار شد.

جشنواره غذاهای سنتی در قیروکارزین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، مسئول امور بانوان قیروکارزین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته زن مراسم خوبی در سطح شهرستان برگزار شد که برگزاری جشنواره غذاهای سنتی توسط بانوان هنرمند قیروکارزینی بخشی از این برنامه است.

بتول رنجبر بیان داشت: با برگزاری این جشنواره ضمن گرامی‌داشت مقام زن و مادر هنر آشپزی بانوان قیروکارزینی در معرض بازدید عموم قرار گرفت و بیشتر از غذاهای سنتی و محلی در آن استفاده شد.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در این جشنواره فراخوان عمومی در سطح شهرستان صورت گرفته بود افزود: در این نمایشگاه انواع غذاهای سنتی و محلی، انواع ترشیجات، کیک و شیرینی‌ها و دسرهای تهیه شده از محصولات تولیدی باغی خود شهرستان به نمایش گذاشته شد.

رنجبر با بیان اینکه چنین برنامه‌هایی باعث ایجاد نشاط و حضور بانوان در فعالیت‌های اجتماعی می‌شود ابراز داشت: باید زمینه را برای بروز استعدادهای بانوان مهیا کرد تا ضمن ارائه هنر و خلاقیت خود در جامعه، سنت‌های قدیمی نیز احیا شود.

به گزارش فارس، در پایان این جشنواره با در نظر گرفتن نحوه طبخ، رنگ، مزه، نوع تزئین و چینش غذا به 11 نفر از بانوان برگزیده جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول