اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جاری

بهره‌برداران چهارمحال و بختیاری 1012 میلیارد ریال تسهیلات بانکی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال یک‌هزار و 12 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در بخش‌های مختلف کشاورزی در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان قرار خواهد گرفت.

بهره‌برداران چهارمحال و بختیاری 1012 میلیارد ریال تسهیلات بانکی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خسرو عبداللهی بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این سازمان اظهار داشت: در حال حاضر ستاد اجرایی کارگروه بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل شده است.

وی افزود: براساس آیین‌نامه اجرایی توسعه بخش کشاورزی امسال یک‌هزار و 12 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با نرخ سود هفت درصد در بخش‌های مختلف کشاورزی در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان قرار خواهد گرفت.

عبداللهی ادامه داد: در همین راستا همچنین 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان شناسایی و طرح‌های زیادی در زمینه‌های توسعه باغات، مجتمع‌های دامپروری و شیلاتی، آب و خاک و صنایع تبدیلی در شهرستان‌های استان به تصویب این کارگروه رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها زمینه شکوفایی بخش کشاورزی، پایداری تولید و توسعه کمی و کیفی محصولات و اشتغال سالم را دربر دارد.

وی در ادامه از ساماندهی 100 شرکت فنی در قالب تعاونی‌های کشاورزی در سال‌های اخیر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و بیان کرد: 57 شرکت به فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی در روستاها واگذار شده است.

عبداللهی با بیان فعالیت 66 هزار بهره‌بردار کشاورزی در استان گفت: سال گذشته یک میلیون و 200 هزار تن محصول توسط کشاورزان استان تولید و روانه بازار مصرف شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول