اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران:

نهاده‏های کشاورزی 15 درصد در قیمت تمام شده تأثیر دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران اعلام کرد: نهاده‏های کشاورزی تا 15 درصد در قیمت تمام شده محصولات کشاورزی در کشور تأثیر دارد.

نهاده‏های کشاورزی 15 درصد در قیمت تمام شده تأثیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان احمد طمراسی ظهر امروز در جلسه‏ای که با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار و در آن، مدیر جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان معرفی شد، بیان داشت: باعث افتخار است که در خدمت عزیزترین و زحمتکش‏ترین افراد جامعه هستیم.

وی اظهار کرد: اکنون با پرداختن به امور زیربنایی و اساسی بخش کشاورزی، در حال حرکت به سمت یک کشاورزی پایدار هستیم.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران افزود: مقوله نهاده‏های کشاورزی یکی از مؤلفه‏های مهم و تأثیرگذار این بخش است که 20 تا 25 درصد در تولید و 10 تا 15 درصد در قیمت تمام شده محصولات دارای اثر است.

وی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران با یک قدمت دیرینه، سالانه گردش مالی بالایی دارد و بیش از 80 درصد یارانه‏های مستقیم بخش کشاورزی در این حوزه است.

طمراسی بیان کرد: در این شرایط که بخش کشاورزی نقش مهمی در تولید و ایجاد اشتغال در کشور دارد، وظیفه حمایت و پشتیبانی بخش کشاورزی را به عهده داریم و باید با تمام توان در خدمت کشاورزان باشیم.

در این مراسم، با تقدیر از لطف‏الله ابن‏علی، در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران، "سیدابوالحسن صباغی" به سمت مدیر جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان منصوب شد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول