اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

جهاد نخبگان ایرانی موجب بالندگی کشور شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا گفت: جهاد نخبگان ایرانی امروز موجب بالندگی و اقتدار روز افزون کشور شده است.

جهاد نخبگان ایرانی موجب بالندگی کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه ظهر امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی با ایمان به خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار جانانه در برابر طوفان تهاجمات رژیم بعث عراق ایستادگی کردند، اظهار کرد: امروز همه ما به عنوان امتداد دهندگان خط ایثار و شهادت باید با تقویت معنویت و روحیه اعتقادی خود موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و دشمنان و مستکبران عالم را خوار و ذلیل کنیم.

وی دستاورد‌های 33 ساله انقلاب اسلامی را از بدو پیروزی تاکنون بسیار چشمگیر و فراوان توصیف و تصریح کرد: قدرت معنوی ایران اسلامی امروز استکبار را در مرحله انزوا و سقوط قرار داده است.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه استکبار و غرب امروز در تلاش‌ است تا با طرح انواع حیله‌ها و نقشه‌های شوم ملت ایران اسلامی را از مسیر اصلی خود خارج و موجب انحراف حرکت عمومی مردم به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی شود، بیان کرد: مقاومت و پایداری مردم بر اصول خویش هیچ‌گاه این جرأت و جسارت را به دشمنان نمی‌دهد که قصد تعدی و لشگرکشی به خاک مقدس ایران اسلامی را داشته باشند، چراکه اقتدار جمهوری اسلامی امروز برای همه آشکار شده است.

زرینه جهش علمی و فرهنگی کشور در سال‌های اخیر را بسیار چشمگیر و گسترده عنوان و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به پاس همت و جهاد جوانان و نخبگان توانمند خویش توانسته که به کشوری صاحب فن‌آوری و علوم نوین در جهان تبدیل شود و در مسیر بالندگی و توسعه روز افزون قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل میان قوا و دستگاه‌های مختلف برای ادامه جهش اقتصادی و علمی کشور در عرصه‌های گوناگون بیان کرد: از همه متولیان دستگاه‌ها و ملت شریف و عزیز ایران اسلامی می‌خواهیم که با دغدغه بیشتر و کار مضاعف همچنان در مسیر توسعه و جهش همه جانبه ثابت قدم بوده و در این مسیر همه توان و ظرفیت مادی و معنوی خویش را به کار ببندند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا لزوم افزایش روحیه بصیرت و آگاهی عمومی برای مقابله با نقشه‌ها و تهاجم احتمالی را بسیار مهم و حیاتی دانست و اضافه کرد: ملت قدرشناس ایران اسلامی امروز با پیروی از مکتب ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی کرده و از میهن و آبروی خود پاسداری می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول