اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناوه:

نتایج تحقق شعار تولید ملی باید برای مردم ملموس باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناوه گفت: در تحقق شعار امسال که تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است باید به گونه‎ای عمل کنیم که نتایج عملکرد ما در این زمینه برای مردم ملموس باشد.

نتایج تحقق شعار تولید ملی باید برای مردم ملموس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه اظهار داشت: اگر مقام معظم رهبری امسال را به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده ما نیز باید از ایشان پیروی و مشکلات اشتغال منطقه را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین تاثیرات اقداماتی که در راستای تحقق این شعار انجام می‎شود باید برای مسئولان نیز قابل مشاهده و لمس باشد.

رکنی‌حسینی با اشاره به ظرفیت‎های موجود در شهرستان گناوه ادامه داد: همه ما در هر پست و لباسی که هستیم باید سرمایه‎گذاران را شناسایی و از آنها برای سرمایه‎گذاری در منطقه دعوت کنیم.

امام جمعه گناوه بیان کرد: فراهم کردن زمینه حضور و جذب سرمایه‎گذاران به این شهرستان موجب ایجاد اشتغال و پویایی منطقه می‎شود.

رکنی‌حسینی یادآور شد: نامگذاری امسال فقط یک شعار نیست و نباید دنبال ظاهر باشیم و باید برای عملیاتی کردن آن راهکارهای عملی بیابیم.

فرماندار گناوه نیز در این نشست با اشاره به پیام راهبردی نوروزی مقام معظم رهبری گفت: با تقویت تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی شکل گرفته و افتخار ملی را به همراه دارد.

احمد جعفری‌نسب اظهار داشت: تعامل، همدلی و وحدت در توسعه و پیشرفت و حل مشکلات هر منطقه و مجموعه‎ای نقش بسزایی دارد که باید همه آحاد جامعه به آن توجه کنند.

وی بیان کرد: فرهنگ پیگیری و مسئولیت‎پذیری را در خود نهادینه کنیم تا توسعه و آبادانی در منطقه محقق شود.

فرماندار گناوه گفت: مسئولان باید دلسوزانه کار کنند و برای کار خود که مرتبط با کار مردم است پیگیری‎های لازم را تا گرفتن نتیجه دنبال کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای ارتقاء فرهنگ دینی پنج خانه عالم در شهرستان گناوه در حال ساخت است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول