اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو سال شرکت در مسابقه‌ها

تیم خانه شناگران از حضور در لیگ واترپلو انصراف داد

خبرگزاری فارس: تیم واترپلو خانه شناگران در فصل جدید مسابقه‌های لیگ برتر واترپلو شرکت نمی‌کند تا تیم فولاد ماهان تنها نماینده اصفهان در این مسابقات باشد.

تیم خانه شناگران از حضور در لیگ واترپلو انصراف داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم واترپلو خانه شناگران که طی دو فصل گذشته در مسابقه‌های لیگ حضور پیدا می‌کرد، در این فصل قصد تیم‌داری در رشته واترپلو را ندارد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر واترپلو قرار است از تیرماه سال جاری آغاز شود و با انصراف تیم خانه شناگران، تیم فولاد ماهان قهرمان دو دوره گذشته این مسابقه‌ها تنها نماینده واترپلو اصفهان است.

مدیرعامل خانه شناگران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، در فصل جدید لیگ واترپلو تیم نمی‌دهیم.

مجید امینی با بیان اینکه با اعلام فدراسیون شنا، تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید واترپلو اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: چندی قبل فدراسیون شنا اعلام کرد که بین دو تیم آخر فصل گذشته و دو تیم زیرگروه مسابقه انتخابی می‌گذارد تا دو تیم را برای شرکت در لیگ انتخاب کنند اما باشگاه خانه شناگران تمایلی برای تیم دادن در لیگ ندارد.

وی درباره دلیل این تصمیم تاکید کرد: باشگاه‌های خصوصی برای حضور در لیگ با مشکلات زیادی مواجه هستند و فدراسیون نیز با تیم‌های خصوصی همکاری نمی‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول