اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

رمز موفقیت سپاه در زمان‌شناسی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رمز موفقیت پاسداران در اخلاص، اعتماد و زمان‌شناسی است.

رمز موفقیت سپاه در زمان‌شناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عابدین خرم شامگاه یکشنبه در گردهمایی کارکنان سپاه شهدا اظهار داشت: رمز موفقیت حضرت امام خمینی(ره) به تعبیر مقام معظم رهبری در اخلاص، اعتماد و زمان‌شناسی این مرد الهی بود، پاسداران نیز باید چنین حرکتی داشته باشند چراکه پاسداری را باید از درون و خانواده خود آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری یک تکلیف است، افزود: پاسداری به عنوان مسئولیت و تکلیف است و باید با تقویت روحیه جهادی و همدلی در زیر سایه ولایت، ادامه‌دهنده راه و روش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) باشند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ماموریت پاسداران به عنوان یک ولایت‌مدار واقعی تطبیق افکارمان با فرامین ولی فقیه است، چراکه اگر لحظه‌ای غفلت شود در خسران می‌افتیم.

به گفته وی گرچه در اصل 150 قانون اساسی پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن به سپاه محول شده ولی ولایت‌مداری فراتر از وظایفی است که در قانون برای سپاه مشخص شده و آن محور پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهداست.

خرم با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در مجمع پاسداران مبنی بر اینکه تغییر و تحولات در راستای ارتقا و سرعت‌بخشیدن کیفیت و معنویت در سپاه است، گفت: سپاه سازمانی مبتنی بر معنویت است، اگر به وضع موجود راضی باشید به عقب پرتاب می‌شوید و اگر به معنویت پاسداری معتقد باشید به حرکت متعالی خود شتاب می‌دهید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: سپاه تنها نهادی است که ماموریت آن هویت پاسداری را تعریف می‌کند و هویت آن اگر توجه شود، موجب موفقیت می‌شود.

وی تعمق در افکار و فرامین رهبری، تعهد در رفتار و ایثار را جزو مصادیق شایستگی‌های پاسداری نام برد و از فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه شهدا خواست که در هر زمان حماسه‌آفرین باشند عین همان حماسه‌ای که امام حسین(ع) در یک نیم روز سبب تجدید حیات اسلام شد.

خرم ادامه داد: ما پاسداران باید با تقویت روحیه جهادی و همدلی در زیر سایه ولایت، ادامه‌دهنده راه و روش ابا عبدالله الحسین(ع) باشیم و با جدیت تمام و اخلاص نسبت به پیشبرد اهداف و برنامه‌های عالیه سپاه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه سربازان سپاه متدین و بسیجی و خدمت سربازی امری مقدس است، تصریح کرد: سربازان باید قدر نعمت خدمت در سپاه را بدانند و سعی کنند نظم و انضباط را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

به گفته خرم آسایش و امنیت جامعه محصول زحمات سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: از دوران طلایی سربازی به خوبی استفاده کنید و قدر جوانی خود را بدانید و آن را به بطالت نگذرانید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پایان این جلسه از زحمات سردار شاکری و سردار معینی فرماندهان سابق سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تجلیل کرد و گفت: آثار و برکات خدمات شایسته سردار شاکری و سردار معینی بر کسی پوشیده نیست و بنده به نوبه خود درس‌های خوبی از این دو بزرگوار کسب کرده‌ام.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول