اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رفسنجان در مجلس خواستار شد

احداث کارخانه سموم و آزمایشگاه سم‌شناسی در رفسنجان

خبرگزاری فارس: نماینده رفسنجان در مجلس گفت: با توجه به وجود بزرگ‌ترین جنگل مصنوعی دنیا در رفسنجان و استفاده مداوم کشاورزان از سموم شیمیایی‌، راه‌اندازی کارخانه سموم و آزمایشگاه سم‌شناسی ‌رفسنجان ضروری است.

احداث کارخانه سموم و آزمایشگاه سم‌شناسی در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین آذین ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان بخش کشاورزی شهرستان‌های رفسنجان و انار‌ با بیان اینکه کم‌آبی مهم‌ترین مشکل کشاورزان منطقه است، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که کشاورزان استان خوزستان دارند، بحث انتقال آب از سرشاخه‌های کارون به رفسنجان کاملاً منتفی است.

وی بیان داشت: در حال حاضر بحث انتقال آب از تاجیکستان، دریای خزر و خلیج‌فارس به رفسنجان مطرح و در دست بررسی است.

آذین به ضرورت حفظ منابع آبی موجود اشاره و تصریح کرد: استفاده از آبیاری تحت فشار بهترین راهکار در این زمینه است که ‌برای در اختیار گذاشتن تسهیلات به کشاورزان در این زمینه پیگیری خواهم کرد.

وی در این زمینه به شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان اشاره و عنوان کرد: باید با همدلی و وحدت رویه، مشکلات پیش روی این شرکت را رفع کرد.

آذین همچنین از تشکیل کار گروه‌های مختلف برای پیگیری مطالبات کشاورزان و باغداران پسته رفسنجان خبر داد.

وی ابراز داشت: با توجه به وجود بزرگ‌ترین جنگل مصنوعی دنیا در رفسنجان و استفاده مداوم کشاورزان از سموم شیمیایی‌، راه‌اندازی کارخانه سموم و درمانگاه سم‌شناسی ‌رفسنجان ضروری است.

فعالان بخش کشاورزی شهرستان‌های رفسنجان و انار نیز در این دیدار به بیان مشکلات و راهکارهای خود پرداختند.

به گزارش فارس، نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی همچنین امروز در دیدار با چهار ‌خانواده شهید و دو خانواده‌ جانبازان دوران دفاع مقدس با ترسیم ویژگی‌های شهیدان‌ گفت: شهیدان مانند شمع سوختند و با نور خویش، ظلمات و تاریکی‌های زندگانی بشر را روشن کردند و در این میان، راه رشد و سلامت و سعادت جامعه انسانی را صاف و هموار ساختند.

آذین بیان داشت: هر چند شهیدان پاداش اصلی خود را از خداوند دریافت می‌کنند، اما جامعه نیز به لحاظ حقی که شهید بر گردن آنان دارد، مدیون شهید است و باید با تمام وجود دین خود را در قبال شهید ایفا‌ کند.

وی خاطر نشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی شهید، بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهید است.

آذین در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت‌های جانبازان در ‌هشت سال دفاع مقدس اشاره و ایثارگری و صبوری جانبازان و خانواده‌های آنان را ستود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول