اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

اهدای 5200 مترمربع زمین برای ساخت کتابخانه‌ در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 5 هزار و 200 مترمربع زمین برای ساخت کتابخانه در روستای آمل اهدا شده است.

اهدای 5200 مترمربع زمین برای ساخت کتابخانه‌ در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی آمل با اشاره به جایگاه کتاب در مقابله با تهاجم فرهنگی اظهار داشت: یکی از ابزارهایی که می‌توان زیرساخت‌های فرهنگی را با آن توسعه داد بخش کتاب است.

اکبرزاده با اشاره به اینکه امروز فضاهای فرهنگی نیاز اصلی جامعه است، تصریح کرد: در مقابل همه تهدیداتی که جامعه ایران را تهدید می‌کند، افزایش کتابخانه‌ها می‌تواند با این امر مقابله کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی آمل باید جابه‌جا شود، افزود: باید در این زمینه راهکارهای مناسب جمع‌آوری و بررسی شود.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه گنجه کتابخانه‌ها در فرمانداری آمل در کمتر از یک هفته راه‌اندازی شده است، بیان داشت: این امر در دستگاه‌های اجرایی نیز باید جدی گرفته شود.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی آمل با اشاره به اینکه در سفر نخست دولت به مازندران یک کتابخانه عمومی برای این شهرستان تصویب شد، ادامه داد: این کتابخانه در شهرک مروارید احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مسئول با اعلام اینکه در سفر دوم نیز کتابخانه شهر دابودشت تصویب شده است، متذکر شد: این کتابخانه‌ نیز در سوم خرداد به بهره‌برداری رسید.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در روستاهای آمل 5 هزار و 200 مترمربع زمین از سوی اهالی برای ساخت کتابخانه اهدا شده است، اذعان داشت: بنا به دلایلی هنوز به تعهدات استانی در این زمینه عمل نشده است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول