اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل ارشاد خراسان‌شمالی:

بانک اطلاعات جامع هنرمندان خراسان‌شمالی تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: بانک اطلاعات جامع هنرمندان این استان تدوین می‌شود.

بانک اطلاعات جامع هنرمندان خراسان‌شمالی تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، ابوالحسن حیدری در نشست شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، با اشاره به همکاری بیش از پیش همه حوزه‌ها با واحد روابط عمومی این اداره‌کل گفت: انعکاس فعالیت‌ها در این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌ها افزود: در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا اطلاع‌رسانی در همه حوزه‌ها به عنوان یک وظیفه در دستور کار باشد.

سرپرست حوزه مدیریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در همه بخش‌ها و سطوح معاونت‌ها در اولویت قرار دارد، گفت: دوره آموزشی خبرنویسی و اطلاع‌رسانی ویژه رابطان و فعالان انجمن‌ها و مراکز هنری در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مجتبی اطمینان با اشاره به ظرفیت‌های پورتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل گفت: فراخوان تمام جشنواره‌ها، آیین‌نامه‌های داخلی و دستورالعمل‌های حوزه‌های فرهنگی هنری و همچنین تسهیلات حمایتی و اطلاعات صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان از مهم‌ترین محورهای پورتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل است.

وی در ادامه از آغاز مراحل اجرایی تدوین بانک اطلاعات جامع هنرمندان خراسان‌شمالی به تفکیک رشته فعالیت و سوابق از طریق پورتال اداره‌کل خبر داد.

khsh.farhang.gov.ir نشانی پورتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی است.

شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با حضور سرپرستان معاونت هنری، حوزه مدیریت و کارشناسان ستادی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول