اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان گلستان:

ایجاد بانک اطلاعاتی برای بانوان ورزشکار ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گلستان در امور بانوان گفت: داشتن یک بانک اطلاعاتی جامع از بانوان ورزشکار فعال در رشته‌های مختلف ورزشی ضروری است.

ایجاد بانک اطلاعاتی برای بانوان ورزشکار ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان الهه غیناقی صبح امروز در جلسه کمیته استعدادیابی بانوان ورزشکار شرق استان گلستان اظهار داشت: مسئولان ورزش بانوان در سطح شهرستان‌ها باید هر چه سریع‌‌تر با همکاری و تعامل با سرپرستان، مربیان و ورزشکاران اطلاعات کافی از نحوه فعالیت و آمادگی آنان را در اختیار کمیته استعدادیابی استان قرار دهند.

وی تصریح کرد: تا بر اساس این اطلاعات و با توجه به نبودن امکانات بعضی از رشته‌های ورزشی در سطح شهرستان‌ها این ورزشکاران به مرکز استان یا شهرستان‌های همجوار اعزام و پیگیر تمرینات خود به منظور آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات شوند.

معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گلستان در امور بانوان خاطر نشان کرد: تمرینات رشته‌های مختلف ورزشی باید به صورت علمی و قانونمند برگزار شود تا در آینده عوارضی را برای ورزشکاران به دنبال نداشته باشد، به ویژه اینکه بانوان به عنوان مادران آینده بیشتر باید مراقب سلامتی خود باشند و از یک برنامه تمرینی استاندارد و بدون عوارض برخوردار باشند.

غیناقی اضافه کرد: تغذیه مناسب با نوع فعالیت ورزشکار از دیگر نکاتی است که در یک برنامه تمرینی مناسب برای ورزشکاران باید لحاظ شود و کارشناسان تغذیه اداره کل ورزش و جوانان استان آماده ارائه برنامه‌های غذایی متناسب با شرایط جسمی ورزشکار و تمرینات و مسابقاتی که پیرو دارد، هستند.

وی از مسئولان ورزش بانوان در شهرستان‌ها خواست تا ضمن برگزاری جلسات ادواری منظم با نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی فعال ارتباط خود را با دیگر شهرستان‌های استان بیشتر کنند و با برگزاری مسابقات دوستانه، تورنمنت‌های چند جانبه و نشست‌های مشترک زمینه رشد ورزشکاران مستعد را فراهم کنند.

مسئول کمیته استعدادیابی بانوان ورزشکار استان گلستان هم با تمجید از برگزارکنندگان جلسه گفت: طبق آمار موجود بخش مهمی از موفقیت‌های ورزشی به دست آمده در ورزش چه در سطح ملی و چه در سطح بین‌المللی توسط بانوان ما صورت گرفته که با توجه به مسائل شرعی و اعتقادات دین ما و محدودیت‌هایی که در فعالیت بانوان ورزشکار وجود دارد نتایج به دست آمده راضی‌کننده است و می‌تواند با یک برنامه‌ریزی اصولی بیشتر هم شود.

لیلا نعیم آبادی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای سرپرستان، مربیان و ورزشکاران از جمله اولویت‌های کمیته استعدادیابی استان است که چگونگی برگزاری این کلاس‌ها به اطلاع ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها هم خواهد رسید تا نسبت به معرفی نمایندگان خود اقدامات لازم را انجام دهند.

اضافه می‌شود: جلسه کمیته استعدادیابی بانوان شهرستان‌های شرق استان صبح امروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول