اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد میاندرود خبر داد

فراخوان ثبت‌نام در بانک اطلاعات هنرمندان میاندرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندرود از ساماندهی هنرمندان این شهرستان با فراخوان ثبت نام در بانک اطلاعات هنرمندان خبر داد.

فراخوان ثبت‌نام در بانک اطلاعات هنرمندان میاندرود

سید کاظم حسینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به استعداد بالای جوانان این شهرستان در بخش‌های مختلف هنری از اجرای فراخوان ثبت نام این هنرمندان در بانک اطلاعات هنرمندان این شهرستان خبر داد.

وی نخستین گام در شکوفایی ظرفیت‌های هنری جوانان را شناخت این افراد و ساماندهی آنان در گروه‌های مربوط دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود خاطرنشان کرد: در این فراخوان آمده است که هنرمندان در هر رده سنی می‌توانند با مراجعه به اداره ارشاد این شهرستان در شهر سورک با ثبت مشخصات فردی و هنری خود در آینده از امکانات هنری و آموزش‌های مرتبط بهره‌مند شوند.

حسینی همچنین از برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندرود در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تشکیل این شورا می‌تواند برای ارتقای بیش از پیش فرهنگ عمومی شهرستان موثر باشد.

این مسئول همچنین از شکل‌گیری ستاد اقامه نماز این شهرستان به دبیری مجتبی ابراهیمی معاون این اداره خبر داد و بیان کرد: این ستاد با هدف تقویت اقامه نماز در این شهرستان ایجاد می‌شود.

آغاز ساخت مجتمع فرهنگی اداره ارشاد میاندرود سومین موضوع خبری بود که این مسئول بیان کرد و در این مورد افزود: این مجتمع که با همت مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران، فرماندار و نمایندگان مجلس و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 90 کلنگ‌زنی شده بود در سال جاری و در آینده نزدیک عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول