اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌جام:

تهیه بانک اطلاعات جامع زکات ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار تربت‌جام گفت: تهیه بانک اطلاعات جامع زکات شامل کشاورزان، زمین‌های زیر کشت و تعداد دام در این شهرستان ضروری است.

تهیه بانک اطلاعات جامع زکات ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سیدحمید موسوی در جلسه ستاد راهبردی زکات شهرستان از برگزاری همایش تجلیل از عاملان و مودیان زکات در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این همایش که با حضور جامعه هدف پرداخت‌کننده زکات و مسئولان بخش کشاورزی برگزار می‌شود، اهداف و نحوه هزینه‌کرد زکات در راستای افزایش هر چه بیشتر اقبال عمومی نسبت به انجام این فریضه تبیین می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تهیه بانک اطلاعات جامع زکات شامل کشاورزان، زمین‌های زیر کشت و تعداد دام اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) و جهاد کشاورزی از سوی ستاد احیای زکات موظف به انجام این امر شده‌اند.

فرماندار تربت‌جام خاطرنشان کرد: از این پس جلسات ستاد احیای زکات در بخش‌ها و روستاها به صورت منظم و هر دو ماه یک ‌بار برگزار می‌شود.

موسوی از اداره تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه اهل تسنن شهرستان خواست تا برای معرفی روحانیون مبلّغ امر زکات با دبیرخانه ستاد همکاری لازم را مبذول دارند.

وی ادامه داد: با توجه به تدوین قانون زکات، تصمیمات لازم برای هزینه‌کرد زکات جمع‌آوری شده و اختصاص اعتبارات معادل در ستاد اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول