اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در شهرستان فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه مشارکت برای تحقق اهداف سال تولید ملی و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع را از مهم‏ترین برنامه‏های کمیته برنامه‏ریزی این شهرستان عنوان کرد.

ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سعید افشارنادری صبح امروز در نشستی که با حضور معاون اداری مالی و برنامه‏ریزی فرماندار فیروزکوه، معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه و مسئولان و مدیران دستگاه‏های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر لزوم شناخت ظرفیت‏های فیروزکوه تاکید کرد.

وی خواستار شناسایی این ظرفیت‏ها از جمله در زمینه‏های صنعت، کشاورزی، گردشگری و ...، احصای موانع و مشکلات و نیز انتخاب راه‏ها و روش‏های مناسب برای رفع مشکلات در فیروزکوه شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ماموریت‏های اساسی در راستای محقق شدن اهداف سال تولید ملی بر عهده تمام مسئولان این شهرستان قرار داده شده است.

افشارنادری با اشاره به فعالیت ستاد توسعه بخش کشاورزی، به شناسایی اراضی ملی و تشکیل تعاونی‏ها در این زمینه پرداخت و افزود: پس از انجام مراحل اولیه، واگذاری اراضی انجام خواهد گرفت و در ادامه شاهد رونق گرفتن فعالیت‏ها در بخش‏های تولیدی در راستای محقق شدن شعار امسال یعنی سال تولید ملی هستیم.

وی گفت: با عزمی ملی باید در راستای محقق کردن منویات رهبری حرکت کرد و شعار امسال باید سرلوحه فعالیت‏های همه مسئولان و اقشار مختلف مردم به عنوان یک هدف اساسی باشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه با اشاره به پروژه‏های نیمه‌تمام "مهر ماندگار" در این شهرستان بر لزوم اتمام آن‌ها تاکید کرد.

افشارنادری با اشاره به اینکه عملکرد کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه در سال گذشته خوب بوده است افزود: در سال 90 بالغ بر 34 میلیارد و 858 میلیون تومان اعتبار برای این شهرستان مصوب شد.

وی تصریح کرد: از این مبلغ 25 میلیارد تومان مختص سد نمرود بوده که از اعتبارات ملی است؛ اما باقیمانده آن از محل اعتبارات تملک ‏دارایی‏ها و طرح‏ها تامین  شده و در طول سال ابلاغ می‌شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: علاوه بر این در سال گذشته در شورای برنامه‏ریزی استان تهران و کمیته برنامه‏ریزی فیروزکوه که به صورت مشترک در این شهرستان برگزار شد، 38 میلیارد و 208 میلیون تومان اعتبار مصوب شد.

افشارنادری اضافه کرد: از این میزان تا پایان سال گذشته حدود 4 میلیارد تومان ابلاغ شده و به طور کلی در مجموع بالغ بر 38 میلیارد تومان ابلاغیه اعتبارات در سال گذشته بوده است.

وی افزود: تاکنون از مجموع اعتبارات ابلاغ شده 93 درصد تخصیص پیدا کرده و این در حالی است که هنوز سه ماه دیگر فرصت باقی است و امیدواریم باقیمانده اعتبارات نیز اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بر ضرورت برنامه‏ریزی از سوی تمامی دستگاه‏های این شهرستان برای محقق شدن اهداف مورد نظر تاکید کرد.

افشارنادری مشارکت برای تحقق اهداف سال تولید ملی، تدوین برنامه پنجم توسعه شهرستان فیروزکوه، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع شهرستان، پیگیری برای اتمام پروژه‏های سفرهای اول و دوم و نیز مشارکت در اجرایی کردن شرح وظایف و برنامه‏های کمیته برنامه‏ریزی را از جمله مهم‏ترین برنامه‏های کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه در سال 91 اعلام کرد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول