اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بانک اطلاعات هنرمندان ایثارگر کشور تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشکیل بانک اطلاعات هنرمندان و اهالی فرهنگ ایثارگر کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون کار جمع‌آوری اطلاعات و آمار هنرمندان ایثارگر در قالب بانک اطلاعاتی در دست گردآوری است.

بانک اطلاعات هنرمندان ایثارگر کشور تشکیل می‌شود

منصور میر بعدازظهر امروز در حاشیه نشست با کارکنان ایثارگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ ایثارگر زیادی در کشور وجود داشته که کار شناسایی و احصای آمار در حال انجام است.

وی با اشاره به حمایت وزارت ارشاد از آثار هنرمندان ایثارگر برای تولید آثار فاخر در بخش‌های مختلف تصریح کرد: میزان کمک به این هنرمندان دو برابر شرایط عادی است.

مشاور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از اهل قلم و مؤلفان ایثارگر کتاب را هم برشمرد و افزود: علاوه بر کمک برای نشر کتاب‌ها، برای فروش و عرضه این کتاب‌ها نیز در قالب برپایی نمایشگاهها مساعدت خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار یک غرفه در نمایشگاه کتاب به نمایش آثار هنرمندان ایثارگر اختصاص یافت، گفت: این غرفه در سال‌های آتی نیز در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

به گفته میر، طی روزهای قدس و ۱۳ آبان امسال با مشارکت هنرمندان ایثارگر برنامه‌های خوبی به اجرا درآمده که این برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف نیز با مشارکت هنرمندان ایثارگر تداوم خواهد یافت.

وی در ادامه از اولویت‌‌ قرارداشتن هنرمندان ایثارگر با وجود شرایط برای اعزام عمره مفرده خبر داد.

میر تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان سازمان حج و زیارت اصحاب فرهنگ و هنرمندان ایثارگر در صورت ثبت‌نام در حج عمره در اولویت اعزام به سرزمین وحی قرار می‌گیرند.

مشاور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نشست با هنرمندان ایثارگران و کارکنان ارشاد اسلامی سفر یک روزه‌ای را به خراسان شمالی داشت.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول