اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی‌زاده در گفت‌وگو با فارس خواستار شد

برخورد قاطعانه با مقامات دولتی در پرونده فساد اقتصادی و بیمه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مقامات دولتی نباید براساس رفاقت‌ها و تعاملات سیاسی انتخاب شوند، گفت: باید با مقامات دولتی در پرونده فساد اقتصادی اخیر و پرونده بیمه قاطعانه برخورد شود.

برخورد قاطعانه با مقامات دولتی در پرونده فساد اقتصادی و بیمه

سیدامیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره حضور برخی از مقامات دولتی در پرونده فساد اقتصادی اخیر و پرونده بیمه اظهار داشت: اگر مقامات دولتی دست پاک نداشته باشند قطعاً نمی‌توان از فساد جلوگیری کرد و بر این اساس ادامه این روند سبب می‌شود که همواره شاهد توسعه فساد در جامعه باشیم.

وی افزود: اگر قرار باشد مقامات دولتی گرفتار فساد باشند به واسطه آنها قطعاً فساد نیز بیش از گذشته شکل گرفته و توسعه می‌یابد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطعانه و دقیق‌تر با مقامات دولتی در پرونده فساد اقتصادی اخیر و پرونده بیمه تصریح کرد:‌ باید با این‌گونه مقامات دولتی به صورت قاطعانه برخورد شود.

وی ادامه داد: البته باید مراقب بود که از دخالت آنها در فساد مطمئن شویم چرا که شاید برخی افراد و باندهای مافیایی به دنبال بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام و عملکرد نظام و نیز برخی از مقامات دولتی هستند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: متهم کردن برخی از مقامات دولتی که خود نیز به دنبال برخورد با فساد در جامعه هستند سبب بی‌اعتمادی نسبت به افراد داخل نظام می‌شود چرا که در حال حاضر برخی از باندهای مافیایی این‌گونه مقامات دولتی را متهم به فساد می‌کنند تا بتوانند کارها و فعالیت خود را با آرامش انجام داده و به راحتی بتوانند دست به هر اقدامی بزنند.

وی تاکید کرد: پس باید توجه داشت که متهم کردن مقامات دولتی بدون هیچ‌ گونه اثباتی سبب ضربه به پایه‌های نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه فساد مقامات دولتی سبب گریبان‌گیری تمام جامعه می‌شود، اذعان داشت: این‌گونه افراد سبب این می‌شوند که برخی از افراد با سابقه‌های پاک وارد نظام نشده و در عوض افراد آلوده به فساد وارد شوند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که برای جلوگیری از فساد، انتخاب مسئولان براساس رفاقت‌ها و تعاملات سیاسی نباشد.

قاضی‌زاده در خاتمه با تاکید بر برخورد دقیق با مقامات دولتی در پرونده‌های فساد گفت: اگر برخورد جدی صورت نگیرد باندهای فساد راه را برای خود باز می‌بینند و این عدم برخورد سبب توسعه فساد و توسعه باندهای فساد در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول