اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر و پژوهشگر صهیونیست‌‌شناس:

صهیونیست‌ها به دنبال فساد اقتصادی بزرگ در دنیا هستند

خبرگزاری فارس: تحلیلگر، محقق و پژوهشگر صهیونیست‌شناس گفت: راه‌اندازی طوفان اقتصادی از دسیسه‌های دشمن است و صهیونیست‌ها به دنبال یک فساد اقتصادی بزرگ در دنیا هستند.

صهیونیست‌ها به دنبال فساد اقتصادی بزرگ در دنیا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی‌اکبر رائفی‌پور در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به نقش کلیدی ایران در بیداری اسلامی منطقه تا قلب اروپا و آمریکا، اظهار داشت: فاجعه خونین قتل‌عام شیعه و سنی در عاشورای سال گذشته در سیستان و بلوچستان نمونه بارز کینه دشمن از اسلام است.
وی با اشاره به انواع جنایات و فتنه‌های دشمن در برابر مسلمانان به ویژه شیعیان، افزود: دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست‌ با حمایت از فرقه‌های انحرافی مانند وهابیت سعی دارند چهره اسلام در جهان را مخدوش کنند از این رو با ایجاد اختلاف و نفاق بین شیعه و سنی دامنه فتنه‌های خود را گسترش می‌دهند.
رائفی‌پور با تاکید بر اینکه دانشجویان باید در زمان حاضر بیش از هر زمانی دیگر نسبت به مسائل روز دنیا و داخل کشور بصیرت داشته باشند، اذعان داشت: تغییر نام خلیج همیشه فارس به خلیج عربی و راه‌اندازی شبکه‌های فارسی زبان با عنوان فارسی‌وان از دیگر توطئه‌های دشمن علیه اسلام و ایران است.
وی، خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای انحراف اذهان مردم دست به هر کاری می‌زند بنابراین با طراحی متون پیام کوتاه ویژه تلفن همراه قصد اختلاف‌افکنی بین قوم‌های کرد زبان، لر، گیلک و ترک زبان را دارد.
این پژوهشگر با بیان اینکه مردم بدون اطلاع و آگاهی از مقاصد پشت پرده با دیدن این پیامک‌ها شاد شده و بی‌توجه به عواقب کار هستند، اذعان داشت: آنها ناخواسته به اهداف دشمن پاسخ مثبت می‌دهند.
وی به ساخت بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها و بازی‌های رایانه‌ای ویژه کودکان از طرف غرب اشاره کرد و گفت: در تمام این برنامه‌ها دشمن به صورت نرم و بدون اینکه مخاطب متوجه شود عقاید و خواسته‌های خود را به خورد او می‌دهد.
رائفی‌پور، راه‌اندازی طوفان اقتصادی را از دیگر دسیسه‌های دشمن دانست و اذعان داشت: صهیونیست‌ها به دنبال یک فساد اقتصادی بزرگ در دنیا هستند و به همین منظور در پشت صحنه اقتصاد چین این کشور را به بزرگ‌ترین قطب تجاری دنیا تبدیل کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه هرگونه خرید کالای چینی نوعی کمک به اقتصاد این کشور و نیز بیکاری جوانان و ورشکستگی صنعت داخلی را به دنبال دارد، ابراز داشت: تنها راه مقابله با اقتصاد چین نخریدن کالاهای وارداتی و بی‌کیفیت چینی است.
این پژوهشگر به مسائل مربوط به مصر اشاره کرد و گفت: پیروزی مصر در این درگیری‌ها نابودی 100 درصدی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند.
وی، راهبرد پیروزی خون بر شمشیر را بسیار پیچیده دانست و گفت: دشمن هرگز حکمت این قضیه را درک نمی‌کند.
رائفی‌پور تصریح کرد: دشمن نه تنها در برابر مصر بلکه در مقابل کشور‌های اسلامی کوتاه نمی‌آید زیرا منافع خود را در تصرف این کشورها می‌بیند.
وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به اعراب قبولانده‌اند که آنها یارای ایستادگی در برابر صهیونیست را ندارند، افزود: این در حالی است که ایران با ایستادگی در برابر ظلم عکس این تصور را به دنیا اثبات کرده است.
تحلیلگر و محقق صهیونیست‌شناس، بحث تجزیه ایران را یکی دیگر از دسیسه‌های دشمنان خواند و ابراز داشت: هدف دشمن از ایجاد اختلافات قومی در ایران ایجاد درگیری‌های داخلی و جداسازی بخش‌هایی مانند کردستان از این سرزمین است.
وی با تاکید بر اینکه دانشجویان در این برهه حساس باید در ارتقای سطح آگاهی مردم جامعه کوشا باشند، خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی عراق و افغانستان برای ما نمونه کامل دخالت غرب در امور کشورهای اسلامی است زیرا از جنایاتی که در این کشورها علیه مردم صورت می‌گیرد، همه چیز مشخص می‌شود.
در این جلسه بخش‌هایی از فیلم جنایات دشمن در عراق، سوریه، افغانستان و سیستان و بلوچستان به نمایش گذاشته شد که نشان دهنده عمق وحشی‌گری صهیونیست نسبت به مسلمانان به ویژه شیعیان بوده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول