اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

رهبری راه تسامح با فساد اقتصادی را بسته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هشدارهای صریح، قاطع و روشن مقام معظم رهبری در خصوص اختلاس اخیر و فساد در نظام بانکی حجت را بر همه تمام کرد و راه را بر هرگونه تسامح با پدیده فساد اقتصادی را بسته است.

رهبری راه تسامح با فساد اقتصادی را بسته است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: 10 سال پیش مقام معظم رهبری در فرمان هشت ماده‌ای تصریح کردند اگر دست مفسدان و سوء استفاده‌ کنندگان از امکانات حکومتی قطع نشود و اگر امتیازطلبان و زیاده‌خواهان پرمدعا و انحصارطلب طرد نشود، سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و ... همه احساس ناامنی و ناامیدی می‌کنند.
وی ادامه داد: اگر مسئولان و کارگزاران به این فرمان هوشمندانه و بدون ابهام و اجمال عمل می‌کردند یقینا امروز چنین اتفاق ناگوار و فاجعه‌آمیزی در سیستم بانکی کشور رخ نمی‌داد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: با توجه به این نکته که امسال را رهبر انقلاب سال جهاد اقتصادی اعلام فرمودند و کشور ما تشنه فعالیت اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان است انتظار می‌رفت دولت برای تحقق این شعار که اساسی‌ترین و ضروری‌ترین نیاز جامعه است برای مبارزه با فساد پیشگام‌تر از دیگران وارد میدان می‌شود.
لطفی تصریح کرد: خشکانیدن ریشه فساد مالی و اقتصادی مستلزم اقدام همه جانبه قوای سه‌گانه مخصوصاً دو قوه مجریه و قضاییه است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: قطعا مبارزه با مفاسد اقتصادی در تشکیلات دولتی و همچنین پیشگیری از بروز فساد اقتصادی اهمیت بیشتری دارد.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از این چنین اختلاس‌های شرم‌آور باید همه در دستگاه‌های دولتی نظارت کامل وجود داشته باشد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید هیچ تبعیضی مشاهده شود و هیچ کس در هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به میلاد مسعود ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع) دارای لقب‌ها و کنیه‌های فراوانی است.
وی ابوالحسن را یکی از کنیه‌های امام رضا (ع) معرفی کرد و ادامه داد: صابر، زکی، ولی، فاضل، صدیق، سراج الله، نوالمهدی و رضا را از القاب امام رضا (ع) است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین در تذکری اعلام کرد: در برخی محافل اعلام شده که بنده از فلان کاندیدای مجلس شورای اسلامی حمایت می‌کنم.
این مسئول اذعان داشت: بنده ضمن رد این چنین ادعاهایی در این تریبون اعلام می‌کنم سخنان طرح شده کذب بوده و تنها مردم را برای حضور پرشور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنم.   
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول