اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قوه قضائیه:

فساد اقتصادی مانع رشد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی قوه قضائیه گفت: فساد اقتصادی مانع رشد اقتصادی است و هرجایی که این مشکل وجود داشته باشد آنجا از لحاظ اقتصادی رشد نمی‌کند.

فساد اقتصادی مانع رشد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، نوروز کهزادی امروز در جمع مسئولان شهرستان زابل که در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: قوه قضائیه استان سیستان و بلوچستان در کنار مسئولان توانسته امنیت خوبی را برای این منطقه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه دو مسئله مهم حمل سلاح سرد و فساد را مورد تاکید قرار داده افزود: هرجایی که فساد اقتصادی وجود داشته باشد آنجا از لحاظ اقتصاد رشد نمی‌کند.

معاون اداری مالی قوه قضائیه کشور تصریح کرد: قوه قضاییه با توجه با مشکلات چه از نظر کمبود نیرویی انسانی و چه از نظر امکانات با تمام قوا امور را پیگیری کرده و مشکلات مردم را مرتفع می‌کند.

وی ادامه داد: قوه قضاییه در دوره آیت‌الله لاریجانی به دنبال این است که قوه قضائیه را طوری بسازد تا هر کسی احساس کرد بر او ظلمی وارد شده، نخستین جایی که برای شکایت بیاید، قوه قضائیه باشد.

کهزادی بیان داشت: قوه قضائیه استان سیستان و بلوچستان در کنار مسئولان استان توانسته است امنیت خوبی را برای این استان ایجاد کند.

وی گفت: منطقه سیستان با 27هزار دانشجو که دارد باید پرچم‌دار این انقلاب باشد.

معاون اداری مالی قوه قضائیه کشور گفت: وقتی دشمن می‌بیند ایران در مسیر درست حرکت می‌کند می‌خواهد از همین راه راست هم بهانه بگیرد چرا که می‌بینند ایران به عنوان یک الگو در منطقه تبدیل شده و هر قیامی که در منطقه شکل می‌گیرد بر مبنای الگو گیری از این است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول