اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

مسئولان باید در برابر ترفندهای دشمنان هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: هوشیاری دلسوزان نظام، عمل به تکلیف، آگاهی و بصیرت بهترین حربه برای مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام و مسلمین است.

مسئولان باید در برابر ترفندهای دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه لردگان اظهار داشت: ولایت فقیه استمرار نبوت و امامت معصوم است.

وی با اشاره به فرارسیدن عید بزرگ مبعث، افزود: حضرت امام خمینی (ره) در مکتب پیامبر اکرم (ص) پرورش یافت و با تبیین نظریات فقه ناب، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر پایه مکتب نبوی و علوی بنیان نهاد.

سرافراز با بیان اینکه حضرت امام راحل عزت مسلمین را احیا و روحیه خودباوری را در اجتماع ما زنده کرد، گفت: سیره زندگی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سرشار از سادگی، خلوص و صفا و صمیمیت است و خلف صالح ایشان یعنی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز پای در جای پای آن حضرت می‌گذارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بهتر از ما ارزش ولایت را درک کرده‏اند و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای صدمه زدن به ستون خیمه انقلاب به کار بسته‌اند.

وی با اشاره به راهکارهای موثر در برخورد با ترفندهای دشمنان گفت: هوشیاری دلسوزان نظام، عمل به تکلیف و آگاهی و بصیرت بهترین حربه برای مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام و مسلمین است.

سرافراز تبعیت از ولایت را واجب شرعی دانست و گفت: هرکس از ولایت جدا شود به خواری می‌افتد و معیار سنجش افراد میزان پیروی آنان از ولایت است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول