اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

ایمان اصلی‌ترین عامل پیشگیری از جرائم است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ایمان قوی و معنویت در نیروهای نظامی اصلی‌ترین عامل پیشگیری از جرائم است.

ایمان اصلی‌ترین عامل پیشگیری از جرائم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در همایش بررسی علل و عوامل ارتکاب جرائم مالی و پیشگیری از آن در قزوین اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تلاش‌های زیادی برای ریشه‌کنی مفاسد اقتصادی صورت گرفته است ولی هنوز این مسئله به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم نظام مطرح است.

وی با تبیین اهمیت موضوع پیشگیری در مقابله با جرائم مالی آن را مهم‌ترین بخش اقدامات در این خصوص ارزیابی کرد و افزود: نوع فعالیت برخی کارکنان نیروهای مسلح و به‌ویژه نیروی انتظامی به دلیل ارتباط گسترده با مردم و اختیارات وسیع این افراد در زمینه‌های اجتماعی بسترساز تهدیدات جدی در باب جرائم مالی بوده و رسیدگی به امور معیشتی کارکنان گامی موثر در مصون نگه داشتن آنان از مفاسد اقتصادی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تاکید کرد: وجود آموزش مستمر به کارکنان نیروهای مسلح از عوامل مهم موثر در پیشگیری از جرائم است که باید به آن توجه ویژه داشت.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: آگاهی نسبت به قوانین و مقررات و همچنین شناخت جرائم می‌تواند نقش موثر و بسزایی در کاهش وقوع جرم ایفا کند.

وی تصریح کرد: تقویت مبانی اعتقادی از دیگر ضروریات نیروهای مسلح در پیشگیری از جرائم است که باید به آن نگاه ویژه داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه تاکید کرد: ایمان قوی و معنویت در کارکنان نظامی اصلی‌ترین عامل پیشگیری از جرائم است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول