اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس از اجرای طرح نشاط معنوی در سه امامزاده این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در  امامزادگان فردوس

حجت‌الاسلام  دادخدا خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: با توجه به فراوانی جمعیت جوان کشور و ضرورت توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر برنامه‌های فرهنگی برای اجرا در بقاع متبرکه سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی ایفای نقش فعال در راستای قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی قشر جوان و ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را از اهداف برگزاری طرح نشاط معنوی عنوان کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس گفت: در تابستان سال جاری طرح نشاط معنوی در بارگاه مطهر امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم (ع) فردوس، سلطان احمد روستای مهوید و سلطان ابوالقاسم روستای سرند این شهرستان برگزار می‌شود.

خدایی افزود: این طرح سال گذشته در بارگاه امامزاده سلطان احمد روستای مهوید برگزار و تعداد 100 نفر از جوانان روستا در برنامه‌های فرهنگی طرح نشاط معنوی شرکت کردند.

وی با تأکید بر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تصریح کرد: برای پرکردن اوقات فراغت نسل جوان باید از ظرفیت فرهنگی بقاع متبرکه استفاده کامل صورت گیرد.

خدایی برگزاری کلاس‌های آموزشی مباحث قرآن، آموزش روخوانی و روان‌خوانی، آموزش آداب اسلامی و اجتماعی، داستان‌های زندگانی پیامبران و امامان معصوم (ع) و آموزش احکام متناسب را از محورهای برگزاری طرح نشاط معنوی عنوان کرد.

وی یادآور شد: در طرح نشاط معنوی فعالیت‌های تفریحی، ورزشی و اجتماعی شامل اردوهای سیاحتی، زیارتی به اماکن مقدسه، فعال کردن خدام افتخاری فرهنگی بقاع و مسابقات فرهنگی و کتابخوانی نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول