اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین تأکید کرد

توجه بیشتر مسئولان به مرمت امامزادگان استان قزوین

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین بر توجه بیشتر مسئولان ذی‌ربط به مرمت و احیای امامزاده‌ها و مساجد تاریخی استان قزوین تأکید کرد.

توجه بیشتر مسئولان به مرمت امامزادگان استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: با وجود تعدد امامزاده‌ها‌ و مساجد تاریخی، قزوین یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بعد مذهبی - فرهنگی شهر قزوین گفت: وجود بناهای تاریخی متنوع و مذهبی این شهر، این امکان را فراهم می‌کند تا زیر‌ساخت‌ها را برای استفاده گردشگران و توسعه صنعت گردشگری در بعد مذهبی آماده کنیم.

امام جمعه قزوین مرمت و احیای میراث مذهبی ( امامزاده‌ها، مساجد و آرامگاه‌ها) را ضروری دانست و افزود: ما هرچه داریم از اسلام است که باید برای ترغیب گردشگران بناهای تاریخی، مذهبی را مرمت، احیا و امکانات رفاهی مناسب برای جذب آنان فراهم کرد.

اسداله بیرانوند رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین نیز با ارائه گزارش از وضعیت مرمت بناهای تاریخی و فرهنگی استان خاطرنشان کرد: مرمت و ساماندهی مسجد النبی، مدرسه صالحیه و امامزاده‌های استان قزوین در برنامه‌های در دست اجرا سال 91 است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال با دست پر از گردشگران پذیرایی نماییم و گردشگری مذهبی را رونق بخشیم.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول