اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به افزایش قیمت نان در کشور

آیت‌الله قربانی: افزایش نرخ کالا سیاست درستی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: افزایش نرخ کالا سیاست درستی نیست و توان خرید مردم را باید در نظر گرفت.

آیت‌الله قربانی: افزایش نرخ کالا سیاست درستی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران و مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و تولیدکنندگان نمونه و پیشرو اظهار کرد: مسئولیت مدیران در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سنگین‌تر شده است.

وی به تولید 27 هزار تن چای در کشور اشاره کرد، افزود: سال‌های گذشته 75 هزار تن چای در کشور تولید می‌شد.

قربانی با تاکید بر استفاده از زمین‌های متروکه، تصریح کرد: با وجود تهدیدهای دشمنان علیه کشور باید در عرصه کشاورزی به خودکفایی برسیم و محصولات پر بازده در اراضی کشاورزی کشت شود.

امام جمعه رشت تولید محصولات کشاورزی را مطابق با نیاز جامعه عنوان کرد و گفت: مسئولان برای برطرف کردن مشکلات مردم باید هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش نرخ نان در روزهای گذشته، ابراز کرد: افزایش نرخ کالا سیاست درستی نیست و توان خرید مردم را باید در نظر گرفت.

قربانی بر ایجاد اشتغال در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: صنایع دستی از جمله شغل‌های جنبی برای خانواده‌ها بوده و اکنون این شغل‌ها از بین رفته است.

نماینده نخست مردم گیلان در خبرگان رهبری خواستار مصرف کالای ایران در سازمان‌ها و نهادها شد و بیان کرد: بعضی از اداره‌ها کالای خارجی مصرف می‌کنند و دستگاه‌های نظارتی باید بر این امر نظارت داشته باشند.

وی مصرف کالای ایرانی را موجب افزایش تولید داخلی دانست و اذعان کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه سنگینی به عهده مسئولان گذاشته‌اند.

قربانی در ادامه با بیان اینکه شنیده‌ام می‌خواهند سه وزیر از جمله وزیر کشاورزی را تغییر دهند، اظهار کرد: وزیران دلسوز و خدمتگزار را تغییر ندهید.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزایش محصولات کشاورزی را با علم و پژوهش امکانپذیر خواند و تصریح کرد: نعمت‌های بسیاری در گیلان وجود دارد و با علم، مدیریت، شجاعت و آگاهی باید از آن بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول