اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نمایندگان مجلس عضویت در کمیسیون کشاورزی را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نمایندگان مجلس در شهرهای مازندران عضویت در کمیسیون کشاورزی را پیگیری کنند.

نمایندگان مجلس عضویت در کمیسیون کشاورزی را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان جهاد کشاورزی مازندران در ساری با تبریک ایام رجبیه اظهار داشت: تاسیس نهادهای انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از امتیازاتی بود که برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی توسط امام(ره) ایجاد شد.

این مسئول تصریح کرد: جهاد سازندگی نیز مثل سایر نهادهای انقلاب اسلامی ایران اقدامات موثری برای سربلندی ایران اسلامی انجام داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به عملکرد مناسب جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جهادگران در دوران جنگ تحمیلی با جان و دل در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کردند.

وی دلیل اقدامات فداکارانه مردم در دوران جنگ تحمیلی را حاکم شدن روح معنویت بر رفتار مردم عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر معنویت در زندگی مردم کمرنگ شد.

* نمایندگان مجلس استقرار صنایع وابسته به کشاورزی را پیگیری کنند

طبرسی ادامه داد: بسیاری از اقدامات جهادگران در دوران جنگ به صورت خودجوش و با پشتوانه مردمی اجرا میشد، ولی در حاضر دنیاگرایی جای معنویت را گرفته به‌طوری که در حال حاضر تا یک پست اداری در سازمانی خالی می‌شود 10 نفر تلاش می‌کنند تا به نوعی این پست را اشغال کنند.

وی تاکید کرد: عملکرد بسیاری از ارگان‌ها در دوران انقلاب بسیار بهتر از حال حاضر بود و دلیل عملکرد مناسب حاکم بودن معنویت بر زندگی اداری مردم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در همه روستاهای مازندران توانمندیهای جهاد سازندگی قابل مشاهده است، متذکر شد: کارکنان جهاد کشاورزی باید میراث‌دار جهاد سازندگی باشند.

این مسئول در ادامه به بحث قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: واگذاری تعیین قیمت محصولات کشاورزی به تولیدکنندگان از دغدغه‌های چندین ساله کشاورزان است و برای این  موضوع باید چاره اساسی اندیشیده شود.

طبرسی خواستار حضور نمایندگان مجلس مازندران در کمیسیون کشاورزی مجلس شد و بیان داشت: نمایندگان مجلس مازندران استقرار صنایع وابسته به کشاورزی را در مازندران پیگیری کنند.

وی با اشاره به برخی دخالت‌های نمایندگان مجلس در انتصاب‌ها اضافه کرد: نمایندگان مجلس به جای پرداختن به موضوع‌ها غیراساسی اموری را پیگیری کنند که به نفع مردم استان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ایجاد اتاقی برای نمایندگان مجلس در استانداری مازندران برای پیگیری مشکلات مردم استان شد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی ایران و قانون اساسی وظایف نمایندگان مجلس را به خوبی بیان کردند و نمایندگان به جای دخالت در انتصاب‌ها  به فکر اصلاح قوانین و مقررات باشند.

این مسئول خواستار برقراری ارتباط مناسب مسئولان جهاد کشاورزی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد و گفت: جهاد کشاورزی باید تلاش کنند با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس نابسامانی‌های بخش کشاورزی را حل و فصل کند.

طبرسی در پایان تاکید کرد: مسئولان باید از هر فرصت مناسبی برای اصلاح و احیای کشاورزی استفاده کنند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول