اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

‌علت تاخیر در راه‌اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل / به وزیر علوم تذکر دادم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر خود را مبنی بر علت تاخیر در راه‌اندازی دانشگاه صنعتی در صحن علنی مجلس به وزیر علوم ارائه دادم.

‌علت تاخیر در راه‌اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل / به وزیر علوم تذکر دادم

منصور حقیقت‌پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل ‌اظهار داشت: دانشگاه صنعتی اردبیل در سال 88 در استان کلنگ‌زنی شد که ما انتظار داشتیم در سریع‌ترین زمان ممکن این دانشگاه راه‌اندازی و نسبت به پذیرش دانشجو اقدام کند.

وی افزود: از وزارت علوم درخواست راه‌اندازی این دانشگاه را کردیم اما متاسفانه تاکنون هیچ نتیجه‌ای عاید نشده است.

حقیقت‌پور بیان داشت: با راه‌اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل امکان تحصیل برای علاقمندان به رشته‌های صنعتی فراهم شده و در کنار آن بستر توسعه روز افزون بخش صنعت نیز فراهم می‌شود.

حقیقت‌پور ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری موثر وزارت علوم شاهد راه‌اندازی سریع و موثر این دانشگاه در اردبیل بوده و پیوستن این دانشگاه به زنجیره علوم اردبیل را جشن بگیریم.

وی گفت: راه‌اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل مورد تاکید رئیس جمهور است و تلاش می‌شود از سال تحصیلی آینده این دانشگاه نسبت به جذب دانشجو اقدام کند.

نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل پس از تصویب در وزارت علوم طی مراسمی کلنگ‌زنی شده و اعتبار مناسب برای آن در نظر گرفته شده ولی تاکنون اقدامی جدی در ارتباط با راه‌اندازی آن صورت نگرفته است.

وی بیان داشت: مردم انتظار دارند که از سال تحصیلی 92-91 شاهد فعالیت دانشگاه صنعتی اردبیل باشند و نمایندگان مردم نیز این خواست به حق مردم را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از این حجت‌الاسلام سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در یکی از خطبه‌های نماز جمعه از نامه‌نگاری با دکتر احمدی‌نژاد درباره دانشگاه صنعتی اردبیل و دستور رئیس جمهوری به وزیر علوم برای رفع مشکل این دانشگاه خبر داده بود .

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول