اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز بستک هرمزگان

مسئولان همکاری لازم را با هیئت‌ تنیس روی میز ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز بستک با بیان اینکه این ورزش در شهرستان قدمتی برابر با نیم قرن دارد، گفت: متاسفانه تاکنون آن‌ گونه که باید همکاری و مساعدت مسئولان ورزشی شهرستان شامل حال این هیئت نشده است.

مسئولان همکاری لازم را با هیئت‌ تنیس روی میز ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله انصاری عصر امروز در نشست اعضا هیئت تنیس روی میز این شهرستان که در راستای تعیین اعضای اصلی هیئت رئیسه برگزار شد ضمن گلایه از "عدم همکاری مسئولان ورزشی شهرستان" اظهار داشت: انجام فعالیت‌های ورزشی نیاز به همکاری و مساعدت مسئولان ورزشی دارد که متاسفانه تاکنون این همکاری با هیئت ورزشی تنیس روی میز بسیار ضعیف بوده است.

وی با بیان اینکه این نشست در واقع در راستای تقویت و فعال‌سازی بیشتر هیئت تنیس روی میز شهرستان برگزار شده است، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جوانان و نوجوانان، برگزاری مسابقات در سطح شهرستان و اعزام به مسابقات استانی و کشوری از جمله برنامه‌های آینده هیئت تنیس روی میز شهرستان بستک است.

انصاری اظهار کرد: ورزش تنیس روی میز در شهرستان بستک از ورزش‌های پر استقبال و با سابقه‌ای بسیار زیاد و طولانی است و از سال 1345 در شهرستان بستک ورزشکارانی در این رشته فعالیت می‌کردند.

وی از کسب مقام اول استانی توسط دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه در رشته تنیس روی میز و مقام دوم استانی در مقطع دبستان در آخرین سال شرکت در مسابقات استانی توسط بستکی‌ها اشاره و گفت: شهرستان بستک پتانسیل و نیروی‌های انسانی علاقه‌مند و خوبی را داراست تا حدی که یکی از ورزشکاران این شهرستان در چند سال قبل در رشته تنیس روی میز به المپیاد ایرانیان نیز راه پیدا کرد و این نشان از استعداد و علاقه جوانان این شهرستان به این رشته ورزشی است.

در این نشست رئیس هیئت تنیس روی میز و اعضای اصلی و هیئت رئیسه شهرستان مشخص شدند.

در پایان این نشست عبدالله انصاری به عنوان رئیس هیئت، خلیل رحیمی به عنوان نایب رئیس، وطن‌پرست امور بانوان تنیس روی میز، عبدالرحمن راستگو به عنوان دبیر، محمد پلنگر به عنوان خزانه‌دار، مرتضی دلاوری به عنوان روابط عمومی، یوسف یعقوبی به عنوان مسئول کمیته داوران، شیخ محمد نوربادورج به عنوان کمیته پیشکسوتان، محمد رشید به عنوان مسئول کمیته‌های پایه و محسن مسیحی به عنوان مسئول کمیته مربیان هیئت تنیس روی میز شهرستان بستک انتخاب شدند.

هم‌چنین حسن مدنی، عبدالحمید رحیمی و حبیب‌الله ترکی نیز به عنوان هیئت رئیسه هیئت تنیس روی میز شهرستان بستک مشخص شدند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول