اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

روح و روان دانشجویان باید در مسیر ارز‌ش‌های الهی پرورش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: اساتید باید در کنار آموزش علوم و فنون روز، روح و روان دانشجویان را در مسیر ارزش‌های الهی پرورش دهند.

روح و روان دانشجویان باید در مسیر ارز‌ش‌های الهی پرورش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی عصر یک‌شنبه در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور از اساتید این دانشگاه که در راستای پرورش و تعلیم جوانان میهن اسلامی برای فراگیری علوم مختلف اهتمام می‌کنند، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه علمی که توأم با معنویت نباشد انسان‌ساز نیست، خاطرنشان کرد: معلمان و اساتید ما باید در کنار آموزش علوم و فنون روز، روح و روان دانش‌آموزان را به خوبی در مسیر کمال و ارزش‌های الهی پرورش دهند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه اکنون بستر بسیار مناسبی در کشورمان برای رشد و پیشرفت در تمام عرصه‌های علمی وجود دارد، ادامه داد: جوانان ما امروز باید با فراگیری کامل علمی که به آنها ارائه می‌شود برای پیشرفت میهن اسلامی خود تلاش کرده و از این راه دِین خود را به شهدا که در راه امنیت و حفظ جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کرده‌اند، ادا کنند.

قناعتی در ادامه بر توجه بیش از پیش به پژوهش در دانشگاه‌ها به خصوص در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد و افزود: دانشگاه به عنوان مرکز تولید فکر باید تحقیقات گسترده و پژوهش‌های علمی در راستای تحقق شعار ملی و منویات رهبر معظم انقلاب انجام داده و با ارائه تحقیقات خود به صنعتگران، کشاورزان، دستگاه‌های اجرایی و بدنه جامعه در تحقق این مهم جهادگونه بکوشد.

در ادامه این جلسه تعدادی از اساتید این دانشگاه در فضایی صمیمی به بیان نظرات خود پرداخته و دیدگاه‌های خود را با فرماندار شهرستان در میان گذاشته و هم‌چنین خواستار ادامه این‌گونه جلسات و نشست‌ها در آینده شدند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول