اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خبر داد

‌رفع نوسانات برق در بستک/ نصب ‌15 ترانسفورماتور جدید برق ‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از نصب تعداد 15 ترانسفورماتور جدید در بستک با هدف کاهش نوسانات انرژی برق در این شهرستان خبر داد.

‌رفع نوسانات برق در بستک/ نصب ‌15 ترانسفورماتور جدید برق ‌

محمد‌صادق وجدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک اظهار داشت: در راستای رفع نوسانات برق در نقطه‌های مختلف شهرستان بستک تعداد 15 ترانسفورماتور جدید برق به شبکه برق این شهرستان اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه مشکلات اصلی نوسانات برق در اکثر نقاط استان برطرف شده است، گفت: این تعداد ترانسفورماتور از هفته جدید در نقاط مختلف شهرستان بستک که مشکل نوسان برق دارند، نصب خواهد شد.

وجدانی در ادامه افزود: سه شهرک مسکونی هرنگ، هنگویه و زنگارد نیز در برنامه برقرسانی شرکت توزیع نیروی برق استان قرار دارند که طی یک ماه آینده کار برق رسانی به این شهرک‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: دو شهرک مسکونی کنارسیاه و هنگویه نیز در دستور کار برق‌رسانی قرار دارد که در فاز دوم برق‌رسانی به شهرک‌های مسکونی در مناطق شهرستان بستک کار آن انجام خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: برق‌رسانی به شهرک مسکونی آسو و سه شهرک دیگر در شهرستان بستک نیز در سال گذشته محقق شده است که اهالی این شهرک‌ها از نعمت برق برخوردارند.

وی با اشاره به فصل گرما و استفاده از وسایل سرمایشی بر استفاده صحیح از انرژی تاکید کرد و از مشترکان برق خواست در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

شهرستان بستک واقع در شمال‌غربی مرکز استان هرمزگان و از جمله شهرستان‌هایی است که به ویژه در فصول گرم با مشکل نوسانات برق رو به رو است و از همین‌رو نارضایتی بخشی از مشترکان برق در این شهرستان فراهم شده است.

طی روزهای گذشته و در پی سفر استاندار هرمزگان به این شهرستان و متعاقب آن برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان در استانداری هرمزگان با حضور اعضای شورای اداری و برنامه‌ریزی این استان، چندین مصوبه در راستای رفع مشکلات برق این شهرستان توسط اعضا به تصویب رسید.

رفع نوسانات و توجه ویژه به تامین انشعابات در مناطق زلزله‌زده این شهرستان از جمله مصوبات مربوطه در حوزه توزیع نیروی برق این استان بود.

به دلیل وجود گرمای بین 35 تا 40 درجه در اواخر فصل بهار و هر سه ماه تابستان در این استان طی این ماه‌ها بیشترین مصرف برق مربوط به بخش وسایل خنک کننده و سرمایشی است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول