اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

ارزش نهادن به مقام زن ارج نهادن به تمام کرامت‌های انسانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: ارزش نهادن به مقام و منزلت زن، ارج نهادن به تمام کرامت‌های انسانی است.

ارزش نهادن به مقام زن ارج نهادن به تمام کرامت‌های انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی صبح امروز در همایشی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و هفته زن برگزار شد ضمن تبریک روز زن اظهار داشت: هویت زن، هویت جامعه است و ارزش نهادن به زن و تکریم فضایل، کمالات و خدمات مستمر او، در واقع ارزش گذاشتن به کل جامعه و ارج نهادن به همه کرامت‌های انسانی است.

وی افزود: هدف از برگزاری مراسم‌های مربوط به روز زن، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی و بازشناسی زندگی و شخصیت حضرت فاطمه(س) در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و منش و بینش آن حضرت در مقام مادر و همسری فداکار در همه ابعاد زندگی است.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه امروز زنان در تمام عرصه‌های اداری کشور ظهور و بروز دارند، افزود: مادران و زنان با توجه به رسالتی که برعهده دارند بزرگ‌ترین نقش‌ها را در جامعه ایفا می‌کنند، باید بتوانیم با استفاده از این فرصت پیش آمده به مناسبت هفته زن نقش و جایگاه واقعی زنان را بیش‌تر معرفی کنیم.

قناعتی با بیان اینکه عملکرد جوانان و نوجوانان در جامعه بازخورد تربیت خانوادگی آنان است، افزود: بر همین اساس دلیل اکثر ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی را باید در میزان ایمان خانواده جست‌وجو کرد و برای پرورش فرزندانی صالح، خانواده‌ها باید بیش از پیش بر فرزندانشان توجه داشته باشند.

وی در پایان اذعان داشت: مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها باید بیش‌ترین حساسیت در زمینه پرورش دختران و زنان کشور را داشته باشند و با الهام از احکام دین مبین اسلام و پیروی محض از فرامین الهی و الگوگیری از شخصیت جامع بانوی دو عالم حضرت صدیقه‌طاهره فاطمه‌زهرا(س) در زمینه عفاف و حجاب به تقویت فرهنگ حجاب و عفاف کمک نمایند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول