اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش شعر و حماسه عنوان شد

سپاه پرچمدار مبارزه با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری لنده گفت: این سبزپوشان در دوران دفاع مقدس با لباس شهادت به میدان رزم آمدند و جلوی دشمن بعثی ایستادند و امروز به تبعیت از رسالت دیروز، پیشقراول مبارزه با جنگ نرم هستند.

سپاه پرچمدار مبارزه با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی ظهر امروز در همایش شعر و حماسه در جمع دانشجویان و مسئولان شرکت‌کننده در این مراسم با اشاره به نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامى در شرایطى شکل گرفت که جوامع بشرى خود را با دو الگوى مادى و ضد دینى شرقى و غربى مواجه مى‏دیدند.

وی افزود: در طول بیش از سه دهه گذشته، ایران اسلامى تلاش کرده که به این دو الگوى شکست‏ خورده شرقى و منحط غربى در زندگى فردى و اجتماعى‏ که براى مردم خویش رقم مى‏زند، وابسته نباشد.

این مسئول گفت: با همین نگاه و بر همین اساس بوده که نظام اسلامى در مسائل مختلف، راه‏حل خویش را مطرح کرده و کوشیده تا به ‏رغم تهاجم ناجوانمردانه دشمن، به راه خویش ادامه دهد.

جمالی تصریح کرد: به لطف خداى متعال و به واسطه ایمان و ایستادگى ملت و راهنمایى و رهبرى الهى امام راحل و مقام معظم رهبرى در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن، موفقیت‏هاى فراوانى نیز در این زمینه حاصل شده است که یک نمونه این مسائل موفقیت‏ و پیروزی سوم خرداد 61 و دیگر دستاوردهای هسته‌ای و موشکی و ... بوده است.

وی افزود: باید توجه داشت که آنچه صورت گرفته، نهایت توان و افق دور دستى نیست که مورد نظر اسلام و رهبران جمهورى اسلامى بوده باشد.

رئیس شورای اداری لنده خاطرنشان کرد: در چنین فضایى ضرورت دارد که ملت و مسئولان و همه دست‏اندرکاران کشور با تلاش و امید به آینده و خوش‏بینى، در عین حال براى رفع مشکلات و موانع سد راه پیشرفت و ترقی کشور کوشش کرده و راه را براى رسیدن به افق‏هاى مورد نظر انقلاب اسلامى فراهم سازند.

جمالی یادآور شد: صدام با این تصور که ایران را ظرف یک شب با پشتیبانی غرب تسخیر می‌کند به ایران حمله کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پیشقراول جنگ بوده، گفت: این سبزپوشان در دوران دفاع مقدس با لباس شهادت به میدان رزم آمدند و جلوی دشمن بعثی ایستاند و امروز به تبعیت از راه دیروز، پیشقراول سازندگی مبارزه با جنگ نرم شده‌اند.

وی با اشاره به رسالت دانشجویی یادآور شد: رسالت امروز ما سنگین‌تر از دیروز است چرا که حفظ دستاورد از به دست آوردن آن سخت‌تر بوده و در این راه با از خود گذشتگی باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کرد و با دفاع از ارزش‌های انقلاب به آن‌ها عمل کنیم و در راس همه این اقدامات باید تبعیت از ولایت و رهبری را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول