اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان:

بالا بردن سطح اعتقادات بهترین روش مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: بهترین روش مقابله با جنگ نرم، بالا بردن سطح اعتقادات، ایمان و بصیرت است.

بالا بردن سطح اعتقادات بهترین روش مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، محمد بهمنی‎نژاد در جمع اعضاء هیئت مدیره و جمعی از کارکنان بسیجی گاز گلستان با اشاره به سالروز پیروزی شکوهمند رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات آزادسازی خرمشهر نمایش اخلاص، غیرت و ایستادگی بود که رزمندگان غیور اسلام در تمام عملیات‎ها تنها با عنایات حق تعالی و همچنین همت، تعصب و غیرت انقلابی توانستند این دستاورد عظیم و افتخار بزرگ و به‌یادماندنی را کسب کنند که برای استکبار جهانی و متحدانش هنوز هم غیر قابل باور است.

وی تصریح کرد: امروز باید با هوشیاری و درایت در مقابل ترفندها و حملات دشمن مقابله کرد به ویژه جنگ نرم که نبرد نظامی نیست و در آن دشمن در جبهه گسترده‎تری از طرق مختلف با برنامه‎ریزی کلان در صدد آن است فرهنگ، آداب، ارزش‎ها، باورها و اعتقادات دینی و انقلابی ما را نشانه رفته و برای سرنگونی ایران عزیز تلاش کند.

معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان تأکید کرد: بهترین روش مقابله با جنگ نرم، بالا بردن سطح اعتقادات، ایمان و بصیرت است که خوشبختانه مردم شریف ما با دارا بودن این نقطه قوت تاکنون توانسته‌اند دشمنان اسلام را مأیوس کنند.

در ادامه مراسم یکی از همکاران رزمنده و بسیجی شرکت خاطرات حضورش را در عملیات فتح خرمشهر بازگو کرد و سپس به مناسبت این ایام خجسته از تنی چند از همکاران که در عملیات فتح خرمشهر حضور داشتند و نفرات برتر مسابقه خاطره‎نویسی ویژه سفر معنوی راهیان نور با تقدیم لوح سپاس و هدایای ارزشمند تجلیل شد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول