اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران خبر داد

توزیع 982 میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان تهران

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از توزیع 982 میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان تهران و بین شهرستان‏های مختلف این استان خبر داد.

توزیع 982 میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، مرتضی تمدن در دومین جلسه شورای برنامه‏ریزی استان تهران که با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‏های اجرایی برگزار شد، گفت: 982 میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان تهران توزیع می‏شود که 700 میلیارد تومان مربوط به اجرای طرح‏های ملی مانند آب و فاضلاب و مترو بوده و 282 میلیارد تومان آن بودجه استانی است.

استاندار تهران افزود: پیش‏بینی می‏شود بودجه مذکور با توجه به گستردگی طرح‏های عمرانی به یک هزار و 500 میلیارد تومان برسد.

تمدن با بیان اینکه تا خرداد ماه هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات برای بخش‏های مختلف استان تهران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: پیش‏بینی می‏شود امسال 3 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات برای بخش‏های تولیدی، کشاورزی، صنعت و خدمات بخش خصوصی در استان تهران داشته باشیم.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه همه طرح‏های نیمه تمام دولت باید تا نیمه نخست سال 1392 تکمیل و آماده بهره‏برداری شود، افزود: همچنین هزار و 245 میلیارد تومان بودجه در سطح استان تهران توزیع می‏شود و تا پایان سال نیز بقیه بودجه بین دستگاه‏های اجرایی استان توزیع خواهد شد.

تمدن یادآور شد: عمده فعالیت‏های سطح استان تهران در حوزه محیط زیست، کاهش آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی و کشاورزی است.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول