اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مرند:

بیش از 90 طرح عمرانی در مرند در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند گفت: شهرداری با تعامل شورای شهر برای عمران و آبادانی شهر اقدامات شایسته‌ای را به انجام رسانده است و بیش از 90 طرح با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست.

بیش از 90 طرح عمرانی در مرند در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی بعدازظهر امروز در جلسه مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و مبارزه با کالای قاچاق و موادمخدر در شهرستان مرند با ارائه گزارشی از وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان مرند، این شهرستان را به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت استان و قرار گرفتن در جاده ترانزیت اروپا و آسیا یکی از شهرهای مهم استان برشمرد.

وی افزود: شهرستان مرند با داشتن دانشمندان بزرگی همچون آیت‌الله حجت کوه‌کمری و آیت‌الله مرندی، شهیدانی چون اوهانی، کسایی و ادریسی‌ها در کنار هزاران شهید و رزمنده باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

رضوانی، کمبود فضاهای آموزشی، تفریحی، فرهنگی و گردشگری را از مهم‌ترین نیازهای شهر فرهنگی و تاریخی مرند عنوان کرد و گفت: برای ساخت و تجهیز بیمارستان جدید مرند تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه شده که جا دارد در کنار آن فکری هم برای سایر بخش‌ها کرد.

وی اظهار امیدواری کرد مجوز استخدام 200 نفر برای اشتغال در قسمت‌های تخصصی و خدماتی این بیمارستان از وزارت بهداشت صادر شود.

رضوانی گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم برای تجهیز موارد دیگر بخش‌های این بیمارستان که یکی از خواسته‌های مهم اهالی با توجه به میزان جمعیت و موقعیت جغرافیایی است، اقدام شود.

وی همچنین نبود اداره میراث فرهنگی و موزه باستان‌شناسی با وجود خرید حمام قاضی توسط شهرداری و تبدیل این مکان تاریخی به موزه، افتتاح استادیوم ورزشی 5 هزار نفری را در سال‌جاری همچنین احداث 14سالن ورزشی را از دیگر خواسته و اقدامات شهرستان مرند ذکر کرد.

 فرماندار مرند افزود: شهرداری مرند با تعامل شورای شهر برای عمران و آبادانی شهر اقدامات شایسته‌ای را به انجام رسانده است و بیش از 90 طرح با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست.

وی همچنین راه‌اندازی بیمارستانی جدید توسط شهرداری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح ها را گام مهمی در رشد و توسعه شهرستان عنوان کرد.

در این جلسه مسئولان ارز روند کاری و اقدام‌های فرهنگی حوزه کاری خودشان گزارشی ارائه کردند و تصمیم گرفته شد تا مسئولان فرهنگی و آموزشی با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات تابستان برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان برنامه‌ریزی دقیق و منظم‌تر از سال‌های گذشته داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول