اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

ارتقای کیفی اجرای طرح‌های عمرانی الزامی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بر افزایش سطح کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی در استان از سوی پیمانکاران تاکید کرد.

ارتقای کیفی اجرای طرح‌های عمرانی الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اردوان نوسودی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای فنی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: افزایش بازدهی طرح‌ها و دوام آنها مستلزم نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی در سطح استان است که باید متولیان امر به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های متولی و ادارات استان باید در زمان عقد قرارداد و واگذاری طرح‌ها به پیمانکاران و افراد واجد شرایط با نظارت‌های مستمر خود این افراد را به انجام مناسب طرح با رعایت استانداردهای لازم مکلف نمایند.

نوسودی ادامه داد: توجه به اتمام طرح‌ها برابر توافقنامه‌های فی‌مابین دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران باید به‌طور جدی مورد نظر قرار گیرند چراکه اتمام به‌موقع طرح‌ها از اتلاف هزینه‌ها و اعتبارات جلوگیری می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: به‌دلیل لزوم تسریع در روند توسعه استان باید ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تلاش مضاعف مسیر اجرای طرح‌های عمرانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیل نمایند.

نوسودی از پیمانکاران خواست نسبت به تعهدات خود در قراردادهای منعقد‌ شده با دستگاه‌های اجرایی طرف قرارداد متعهد باشند.

وی در پایان با اشاره به‌وجود طرح‌های نیمه‌تمام در استان، گفت: اتمام این طرح‌ها در اولویت برنامه‌های امسال قرار گرفته که باید دستگاه‌ها نسبت به اتمام آنها اهتمام ورزند.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول