اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام خبر داد

اجرای طرح‌های عمرانی در اقصی نقاط ایلام

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در اقصی نقاط ایلام در دستور کار قرار دارد.

اجرای طرح‌های عمرانی در اقصی نقاط ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی ظهر امروز در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان ایلام در شهرستان شیروان چرداول اظهار داشت: استان در حال توسعه ایلام همواره مورد عنایت ویژه مسئولان امر قرار داشته است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این مطلب برنامه‌های عمرانی در سال گذشته بوده که می‌توان اعلام کرد در هفته دولت، دهه فجر و سفر رئیس جمهور به استان در سال 90 جمعا 349 پروژه در اقصی‌ نقاط استان ایلام به بهره‌برداری رسیده است.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: 440 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این تعداد طرح عمرانی در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

وی ادامه داد: گاز رسانی، توسعه شبکه‌های آبیاری و مکانیزه آبیاری، بهداشت درمان، راه و .... از جمله پروژه‌های افتتاح شده در سال 90 است.

این مسئول اضافه کرد: اجرای طرح مهر ماندگار در استان ایلام نیز بخشی از برنامه‌های عمرانی دولت در سال 91 است که استان ایلام نیز در این راستا سهم قابل توجهی دارد.

کرمی تصریح کرد: اجرای 22 طرح عمرانی در استان ایلام در قالب طرح مهر ماندگار بخشی از تلاش دولت عدالت‌محور در استان در حال توسعه ایلام است.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: امروز نیز در این نشست مشورتی با فرمانداران شهرستان‌های استان ایلام در صدد رفع مشکلات و توسعه و آبادانی مناطق استان ایلام هستیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول