اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

کمک یک میلیارد ریالی به موسسات قرآنی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از کمک یک میلیارد ریالی به موسسات قرآنی هرمزگان خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی به موسسات قرآنی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده در این خصوص گفت: این حمایت از سوی مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور توانمندسازی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در هرمزگان صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: اعتبار مذکور برای ساخت مکان، تجهیز و همچنین کارهای آموزشی در اختیار موسسات قرآنی استان هرمزگان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 30 موسسه قرآنی در سراسر استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند و این‌گونه حمایت‌ها می‌تواند در توانمندسازی موسسات قرآنی و فراهم ساختن فضای مناسب برای توسعه فعالیت‌های آموزشی و ترویجی در حوزه قرآنی بسیار موثر باشد.

مریدی‌زاده اذعان داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی چند سال اخیر در حوزه فعالیت‌های قرآنی گام‌های بلندی را براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته است و تسلط بر قرائت و روان‌خوانی قرآن کریم چشم‌انداز این طرح عظیم است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول