اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد بوشهر خبر داد

اختصاص 190 میلیون ریال به مؤسسات قرآنی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از اختصاص 190 میلیون ریال به مؤسسات قرآنی استان بوشهر خبر داد.

اختصاص 190 میلیون ریال به مؤسسات قرآنی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یونس محمدی گفت: بر اساس عقد قرارداد با مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌‌های قرآنی کشور اعتبار 30 میلیون ریال برای فعالیت‌‌های قرآنی هیئت سائلین زینب(س)، مبلغ 50 میلیون ریال به مرکز قرآنی معراج، مبلغ 24 میلیون ریال به ریحانةالنبی بوشهر، مبلغ 35 میلیون ریال به مؤسسه کوثر دشتستان و مبلغ 11 میلیون ریال به مؤسسه بشری واریز شده است.

وی ادامه داد: بیش از 30 میلیون ریال نیز برای فعالیت‌‌های قرآنی، اجاره بها و فعالیت آموزشی مؤسسات قرارداد بسته شده که در آینده‌‌ای نزدیک به حساب مؤسسات واریز می‌‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: مبلغ 20 میلیون ریال بابت طرح پژوهشی رضا نجفی (روش نوین حفظ قرآن کریم) موافقت شده که در مرحله انعقاد قرارداد است.

مسئول واحد مطبوعات ارشاد بوشهر نیز گفت: حمایت از خبرنگاران منوط به ثبت‌نام در بانک اطلاعات خبرنگاران است.

آناهیتا مظفری افزود: برای بهره‌مندی خبرنگاران و عوامل اجرایی فعال در نشریات و رسانه‌‌ها از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت‌نام آنان در سایت saman-gov.ir ضروری است.

وی ادامه داد: هرگونه حمایت یا ارائه خدمات به خبرنگاران اعم از بیمه، صدور کارت خبرنگاری و... تنها شامل افرادی می‌شود که در سامانه فوق ثبت‌نام نموده و دارای پرونده باشند.

مظفری یادآور شد: خبرنگاران می‌توانند با ارسال آدرس ایمیل شخصی به شماره 3000786 و دریافت کد کاربری و کلمه عبور در سامانه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول