اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاوه و اورامانات:

مسئولان برای خدمت به مردم راهکار ارائه کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پاوه و اورامانات گفت: مسئولان اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم راهکار ارائه کنند تا نظارت بر آنها به‌صورت مطلوب انجام شود.

مسئولان برای خدمت به مردم راهکار ارائه کنند

به گزارش خبرنگار فارس از پاوه، نعمت‌اله منوچهری در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه که با حضور استاندار کرمانشاه، امام جمعه و فرماندار پاوه و اعضای شورای اداری این شهرستان و مسئولان استان در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، ضمن اشاره به مشکلات مردم در شهرستان‌های منطقه اورامانات، اظهار داشت: دین‌مداری، مردم باوری و استفاده از خرد جمعی باید سرلوحه کار همه مسئولان در نظام اسلامی باشد و این انتظار از مسئولانی که در منطقه اورامانات مشغول خدمت هستند، مطالبه‌ای به‌حق از سوی شهروندان است.

وی گفت: در حالی‌که مناطق دیگر کشور به‌سرعت در حال طی کردن مراحل توسعه هستند، ما هنوز در حال رفع محرومیت‌ها هستیم و باید کارهای ضروری به‌زودی انجام شود تا منطقه اورامانات نیز وارد مرحله توسعه شود.

منوچهری یکی از وظایف نمایندگان مجلس را فراهم کردن بستر لازم برای حضور مردم در صحنه دانست و گفت: هنگامی که دلگرمی مردم بیشتر شود، حضور آنها در صحنه پررنگ‌تر خواهد شد و این امر تنها با خدمت هرچه بیشتر مسئولان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است مسئولان اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم راهکارهای 6 ماه ارائه کنند تا نظارت بر آنها به‌صورت مطلوب انجام شود و مدیران کارآمد و ناکارآمد مشخص شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی در خصوص ملاک ارزیابی مسئولان گفت: ملاک ارزیابی مسئولان نزد ما، وفاداری به اسلام عزیز و نظام و خدمت شایسته به مردم است و مسئولان محترم نیز باید در سپردن مسئولیت به افراد، شایسته‌سالاری را مدنظر داشته و به افراد بومی بها دهند.

وی گفت: در دفاع از حقوق مردم ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم؛ با دوستان مردم دوست و با دشمنان آنها دشمن هستیم و لیاقت این مردم قدرشناس را به‌حقیقت بالاتر از توان خود می‌بینیم.

منوچهری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری مشکلات مردم شهرستان پاوه گفت: توسعه مرز شوشمی و رسمی شدن آن، ایجاد بازارچه‌های مرزی در نوسود، نودشه و باینگان، احداث جاده کمربندی پاوه، کندی عملیات آبرسانی به پاوه، وضعیت نامناسب جاده پاوه کرمانشاه و پاوه نوسود، الحاق روستاهای مسیر پاوه تا شهر شاهو به شهرستان پاوه از جمله خواست‌های مردم این شهرستان است که به‌دنبال تحقق بخشیدن آنها هستیم.

وی ادامه داد: اصلاح وضعیت جاده روستای خانقاه، گازکشی به شهرها و روستاهای باقی‌مانده شهرستان، رسیدگی به وضعیت فاضلاب شهر باینگان، حل مشکلات شهرداری‌های پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و شهر جدید بانه‌وره و صدور مجوز سقز چینی در منطقه از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در سایه توفیقات الهی و با همکاری مسئولان دلسوز در صدد رفع آنها خواهیم بود.

نماینده مردم پاوه و اورامانات با ابراز نگرانی از وضعیت مردم روستای هجیج، اظهار داشت: پرداختن خسارت جزئی به مردم این روستا مورد قبول نیست و نباید تنها به پرداخت پول سنگ و چوب خانه‌های مردم اکتفا کرد، بلکه لازم است هزینه دلبستگی مردم به زادگاهشان توسط دولت پرداخت شود تا آنها هم با دلگرمی و امید بیشتر مکانی مناسب برای ادامه زندگی خود فراهم کنند.

نعمت‌اله منوچهری در پایان سخنان خود گفت: خاک پاوه متبرک به قدوم مبارک مقام معظم رهبری است و قدمگاه رهبر فرزانه انقلاب باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول