اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

پست و مقام بازی قدرت نیست

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: پست و مقام بازی قدرت نیست و قبول مسئولیت‌ها باید برای خدمت به مردم باشد.

پست و مقام بازی قدرت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و رئیس حوزه دفتر استاندار گیلان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای ارائه ارزش‌های الهی و انسانی به دنیا به وقوع پیوسته است.

وی انسان‌ها را نیازمند معنویت و ارتباط با خدا دانست و تصریح کرد: مدیران باید بستر رشد و توسعه در گیلان را فراهم کنند.

سعادتی بر پرهیز از اختلاف‌ها تاکید کرد و افزود: مسیر امام (ره) و شهدا راه وصل به اهل بیت (ع) است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تضعیف جایگاه مسئولان شرعاً و قانوناً حرام است، ابراز کرد: از چالش‌های غیر موجه باید جلوگیری کرد.

وی استفاده از رهنمودهای علما برای تسهیل خدمت و گره‌گشایی امور مردم را موثر خواند و بیان کرد: امسال در سطوح مدیریتی گیلان تغییراتی ایجاد می‌شود.

سعادتی با بیان اینکه جابه‌جایی افراد به دلیل عدم شایستگی آنها نیست، خاطرنشان کرد: جایگاه‌ها فرصتی برای خدمت مسئولان به جامعه است.

استاندار گیلان نگاه به پست و مقام را عالمانه، عاشقانه و عادلانه توصیف کرد و یادآور شد: پست و مقام بازی قدرت نیست و اعتقاد داریم قبول مسئولیت‌ها باید برای خدمت باشد.

وی مدیریت‌های جدید را مبنای تغییر و تحول برای خدمت بیشتر ذکر کرد و افزود: امسال برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه گیلان انجام می‌شود.

سعادتی با اشاره به تهیه سند فرهنگی و سند توسعه اشتغال گیلان، اظهار کرد: تحقق برنامه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین برنامه پنج ساله توسعه کشور را از مدیران می‌خواهیم ضمن اینکه اجرای عدالت در عرصه‌های مختلف بسیار مهم است.

استاندار گیلان بر انجام سفرهای شهرستانی تاکید کرد و گفت: عقب‌ماندگی برخی از شهرستان‌ها ویژه است و مدیران با تخصیص اعتبارات باید عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند.

وی با بیان اینکه خادم 2 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت گیلان هستیم، تصریح کرد: خدمت به مردم باید برای مدیران اصل باشد.

سعادتی اجرای فعالیت‌ها طبق برنامه و نهادینه شدن تفکر سیستمی در پیشبرد اهداف را مهم خواند و بیان کرد: تغییر و تحول در سطوح مدیریتی استان ادامه دارد و امیدواریم این امر در پیشرفت گیلان تاثیرگذار باشد.

معاون جدید برنامه‌ریزی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور از ارائه برنامه‌های جدید برای توسعه استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم برنامه‌های گذشته را ادامه دهیم و به مقصد برسانیم.

محمدحسین اصغریان ورود به عرصه‌هایی که کمتر مورد توجه بوده را از جمله برنامه‌ها در سال جاری عنوان کرد و افزود: اعتقاد به فعالیت سیستمی و کارشناسی داریم.

مشاور استاندار گیلان نیز در جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و رئیس حوزه استاندار گیلان اظهار کرد: فعالیت مسئولان باید برای مردم تشریح شود.

حسین راد، از برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های گیلان در 11 خرداد جاری خبر داد و بیان کرد: جایگاه گیلان بسیار رفیع است و اجرای برنامه‌ها باید با پوشش خبری مناسب همراه باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم از کیهان هاشم‌نیا معاون سابق برنامه‌ریزی استاندار و حسین راد رئیس حوزه دفتر استاندار گیلان قدردانی شد.

محمدحسین اصغریان که سرپرستی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را به عهده داشت، معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان شد.

محمدعلی رمضانی که پیش از این مدیر کل اداره تعاون استان بود، رئیس حوزه دفتر استاندار گیلان شد.

حسین راد که ریاست حوزه دفتر استاندار را به عهده داشت، از این پس در روابط عمومی استانداری گیلان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول