اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری:

تحول در ادارات لازمه خدمت‌رسانی بهینه به مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تغییرات سریع سازمان‌ها در دهه‌های اخیر برای ادامه خدمت‌رسانی بهینه به مردم اجرای طرح تحول اداری یک ضرورت است.

تحول در ادارات لازمه خدمت‌رسانی بهینه به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله سعیدی بعد از ظهر امروز در دوره آشنایی با ده برنامه تحول اداری و شاخص‌های مرتبط با آن، اظهار داشت: آشنایی کارمندان با برنامه‌های تحول اداری به‌منظور بسترسازی در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های تحول اداری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی با اشاره به تبیین برنامه‌های تحول اداری، گفت: استقرار دولت الکترونیک، عدالت استخدامی و نظام پرداخت، ساماندهی نیروی انسانی، تمرکززدایی، افزایش بهره‌وری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، اصلاح ساختارها و فرآیندها از جمله این الزامات محسوب می‌شود.

سعیدی ادامه داد: توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت مدیریت و توان کارشناسی کشور و ارتقای روحیه خودکنترلی در کارها و خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع از دیگر شاخصه‌های برنامه‌های تحول اداری به شمار می‎رود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری تحول اداری را یک امر ضروری دانست و گفت: سازمان‌های اداری در طول تاریخ پیوسته در حال تغییر بوده و در هر عصر و در هر زمان بنا به انتظارات مردم نوع و شیوه ارائه خدمات هم بازتعریف شده است اما در دهه‌های اخیر با توجه به تغییرات سریع مسئولیت، سازمان‌ها برای ادامه خدمت‌رسانی هر روز بیشتر و بیشتر خود را مسئول پاسخگویی و رفع مشکلات و نیازهای مردم می‌دانند.

وی با بیان اینکه گاهاً شیوه‌های خدمت‌رسانی در سازمان‌های دولتی جوابگوی انتظارات و مطالبات مردم نبوده است، گفت: الزامات محیطی و پیشرفت تکنولوژی و به خدمت گرفتن آن توسط دولت و مردم، الزام قانون برای تغییرات اساسی در ساختار اداری، کوچک‎سازی دولت، برون‎سپاری خدمات و تصدی‌گری رویکرد مدیریت در سازمان‌های دولتی را به این سمت سوق داده است.

سعیدی با اشاره به اهمیت ارباب رجوع و تکریم آنان در زمان مراجعه به واحدهای مختلف سازمان گفت: اهداف ده‌گانه تحول اداری تا حصول نتیجه و رسیدن به وضعیت مطلوب و جلب رضایت کامل مردم ادامه می‌یابد تا بتوانیم شاهد سازمانی پویا باشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول