اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌‌شرقی:

‌مسئولان ‌به دور از غرور ‌در بطن جامعه حضور یابند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شأن خدمتگزاری مسئولان ایجاب می‌کند که به دور از غرور و فاصله گرفتن از مردم، در کنار مردم و در بطن جامعه حضور یابیم، سیره ای را که برگرفته از گفتمان انقلاب اسلامی و تفکر ناب امام (ره) است.

‌مسئولان ‌به دور از غرور ‌در بطن جامعه حضور یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع جوانان نخبه بسیجی شهرستان مراغه، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی با گروه 1+5، حضور آمریکا در این مذاکرات و به رسمیت شناختن حق ایران در برخورداری از انرژی هسته‌ای را ناشی از قدرت ملت ایران دانست و با بیان این‌که امروز جمهوری اسلامی یک قدرت راهبردی در منطقه است، اظهار کرد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی به کار بست اما برخلاف این تلاش‌ها امروز جمهوری اسلامی با شکوه و عظمت بیشتری در جهان می‌درخشد و این پایگاه‌های نظام سلطه است که دچار تلاطم و دگرگونی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی حضرت امام(ره) امروز شاهد بیداری ملت‌های مسلمان منطقه و سقوط حاکمان مستبد و زورگو هستیم و این ملت‌ها پیروزی خود را مدیون انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام‌خمینی و مقام معظم رهبری می‌دانند.

بیگی گفت: به اذعان سیاستمداران غربی، تدابیر رهبر انقلاب موجب عقیم ماندن نقشه‌های آمریکا و نظام سلطه شده است و رویدادهای چند وقت اخیر به‌خوبی جایگاه رهبری و ولایت فقیه را در جمهوری اسلامی نشان داد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشارکت 64 درصدی مردم در انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: تبلیغات منفی و حرکت‌های رسانه‌ای دشمنان برای دلسرد کردن مردم و در کنار آن بحث تحریم انتخابات از سوی رقبای داخلی و خارجی و پیش‌بینی آنها از عدم حضور حداکثری مردم، نتوانست ملت ایران را از حضور در این صحنه حساس بازدارد و مشارکت گسترده مردم موجب یاس دشمنان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سفرهای استانی رئیس‌جمهور را نماد تعهد و علاقمندی دولت به مردم دانست و افزود: دولت تلاش می‌کند تا از تمام قابلیت‌ها و ظرفیت مشارکت مردم استفاده کند و در این راستا مشی و مرام خود را بر ارتباط چهره به چهره با مردم قرار داده است.

بیگی تاکید کرد: شأن خدمتگزاری مسئولان ایجاب می‌کند که به دور از غرور و فاصله گرفتن از مردم، در کنار مردم و در بطن جامعه حضور یابیم و این سیره را که برگرفته از گفتمان انقلاب اسلامی و تفکر ناب امام‌خمینی است سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول